Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magnus Maximus 84's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76

    Comment


      #77
      jammer dat er veel crosettes falen. Toch een erg mooie box en voor die 45 euro wat ik er voor heb betaald mag ik absoluut niet klagen

      Comment


        #78
        Weet iemand of deze het doorlont systeem hebben van rubro?

        Ze zitten vastgelijmd in de doos en ik heb geen zin om ze los te trekken.

        Comment


          #79
          De mijne had dit systeem niet.

          Comment


            #80
            Mijn versie was prima door te lonten. Cakes met extra lange lonten, echt een fluitje van een cent!
            Er gaat niets boven....

            Comment


              #81
              Dan ben ik bang dat ik ze moet losrukken :(

              Of bewaren tot volgend jaar als ik te lui ben :P

              Comment


                #82
                DeZe vorig jaar gehad. Prima blokje voor die prijs alhoewl ik bonebreakers uit de zelde serie beter vond. Meer spectakel

                Comment


                  #83
                  Magnus Maximums
                  - op een of andere manier op een lage resolutie gefilmd, maar dat mag de pret niet drukken - volgens mij ook nog met iets vonk overslag -

                  Comment


                    #84
                    Kwam hier nog een straat film van tegen. Blijf dit een leuke box vinden, zet hem even op de lijst.



                    Film is van butcher1979.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #85
                      Blijft een interessante box, erg mooie kleuren op de films en bijzonder door de crossettes, maar heeft toch al twee jaar het nadeel van de twijfel gekregen. Op bovenstaande filmpje wel veel crossettes die niet helemaal doen wat ze horen te doen.

                      Comment


                        #86
                        ik heb met mezelf afgesproken dit soort 'net niet boxen' voortaan links te laten liggen... ondanks dat het een leuk product is, heb ik altijd zo veel / te veel 'wel leuke' producten...
                        ik ga alleen nog maar voor absolute toppers... dan heb ik wellicht net iets minder lontjes om aan te steken, maar wel een voldaan gevoel na elke cake of box

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                          ik heb met mezelf afgesproken dit soort 'net niet boxen' voortaan links te laten liggen... ondanks dat het een leuk product is, heb ik altijd zo veel / te veel 'wel leuke' producten...
                          ik ga alleen nog maar voor absolute toppers... dan heb ik wellicht net iets minder lontjes om aan te steken, maar wel een voldaan gevoel na elke cake of box

                          Ik deel je mening compleet, deze box vind ik zelfs minder dan een net niet, maar smaken verschillen gelukkig.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #88
                            Moet wel zeggen dat hij anders overkomt op de film die ik post deze week dan eerdere filmpjes. Ik mis oa de blauwe en groende kleuren tussendoor. Maar vind hem wel goed overkomen, misschien niet 00:00 waardig, maar om 18:00 kan ie prima mee.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #89
                              Ik ga hem gewoon in een project verwerken samen met de minsitry of fire, killer crossette, 2 x de splitting stars en blushing Crosette. Ook al zouden een aantal crosettes van deze box het niet doen dan nog zal de lucht aardig gevuld zijn
                              I love Mines

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                                Ik ga hem gewoon in een project verwerken samen met de minsitry of fire, killer crossette, 2 x de splitting stars en blushing Crosette. Ook al zouden een aantal crosettes van deze box het niet doen dan nog zal de lucht aardig gevuld zijn
                                Dan is het te hopen dat je deze al ergens besteld hebt want deze is namelijk uit het assortiment en niet meer in te kopen bij Rubro. Winkeliers kunnen natuurlijk nog wel restvoorraad hebben staan.
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X