Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bone Breaker 99's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bone Breaker 99's

    Artikelnummer: 665
    Artikelnaam: Bone Breaker 99's
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Cakes: 4
    Aantal Schoten: 99
    Effectomschrijving: Grof 99 shots cakebox (verdeeld over 4 cakes) dat van geen ophouden weet. In dit blok zitten maar liefst 9 effecten verwerkt!
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Kartoninhoud: 2 stuks
    Richtprijs: 119,00

    O.a. te koop bij: Rubro.nl



    Demofilm 2015:




    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 1 February 2016, 18:33.

    #2

    Comment


      #3
      Mijn filmpje gemaakt tijdens de Rubro Dealershow 2015:

      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #4
        film toegevoegd aan de startpost:

        Comment


          #5
          Ik vind m erg gaaf overkomen op film, hoe was deze in het echt?

          Comment


            #6
            De officiële productvideo staat online op YT zag ik net:

            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #7
              Ik vind deze box toch wel echt kwaliteitje hoor voor gemiddeld iets meer dan 9 gram per shot, als ik op het filmpje afga. Iemand die dat kan bevestigen die m live gezien heeft? Hoe is de burst? Hoe zit t met de boeketgrootte?

              Comment


                #8
                Nog een vraagje: ik twijfel tussen deze en de Sturmblitz van Herlat. Het wordt een van de twee vanwege mn budget. Welke zouden jullie doen die ze in het echt hebben gezien? Thanks

                Comment


                  #9


                  https://www.youtube.com/channel/UCgR...UIGLeysEFOLpAQ

                  Comment


                    #10
                    Mooi showtje in één box, met name de laatste cake sprak me erg aan. Samen met de Magnus Maximus 2 nieuwe boxen die het geld zeker waard zijn.

                    Comment


                      #11
                      Is toch weinig aandacht voor deze maar vond hem erg gaaf, zeker het geld waard.

                      Comment


                        #12
                        Lijke me opzich wel een hele leuke box zekers voor die prijs..

                        Iemand misschien de afmeting van dit blokje
                        Laatst aangepast door Fireworkfreakz19; 26 January 2016, 19:03.

                        Comment


                          #13
                          Had deze om 1800 geschoten. Vond dat een beste box eigenlijk!! Zeker voor dat geld. Om 0000 zou ik deze niet snel schieten, te kleine boeketten maar denk dat menig persoon die minder uit wil geven hier een dikke show mee koopt. Zou m zo weer nemen.

                          Comment


                            #14
                            Dit blokkie verdient echt wat meer aandacht! Rubro kon deze de 30e nog aan ons leveren als alternatief voor andere boxen. Eentje meegenomen en ik ben zeer tevreden! Mixed caliber en verschillende schietrichtingen met mooie blink en spinners. Voor €79,- zeker prima..

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door pyrorace Bekijk bericht
                              Dit blokkie verdient echt wat meer aandacht! Rubro kon deze de 30e nog aan ons leveren als alternatief voor andere boxen. Eentje meegenomen en ik ben zeer tevreden! Mixed caliber en verschillende schietrichtingen met mooie blink en spinners. Voor €79,- zeker prima..
                              ik had m voor 52,50 dan is die nog mooier kan ik je zeggen ;)
                              maar zou deze zo weer nemen voor dat bedrag aankomend jaar. toppertje

                              Comment

                              Working...
                              X