Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wicked Warlock

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Was een mooi ding grote effecten, knalde soms wel 1 shot uit de zijkant. en hij viel snel om.
    kortom budget toppertje maar wel gevaarlijk dingetje.

    Comment


      #32
      Levensgevaarlijk vielen snel om te licht

      Comment


        #33
        Leuke budget topper dit hoor, grote effecten en degelijke burst.
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          #34
          Erg goede budget cake hoor! Grote effecten voor zo een klein ding.

          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #35
            Er zaten 24 van deze toppers in m'n finale dit jaar en wat een geweld geven die dingen

            Vanaf 6:55

            Comment


              #36
              Toppertje dit!

              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                Levensgevaarlijk vielen snel om te licht
                Gebruikte je dan wel het uitvouwbare voetstuk?

                Comment


                  #38
                  Zeker een goede cake en helemaal voor die paar euro. Zet deze wel op de lijst, leuk stook spul dit.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                    Zeker een goede cake en helemaal voor die paar euro. Zet deze wel op de lijst, leuk stook spul dit.
                    Inderdaad Wesley, ook bij mij was deze nooit opgevallen, maar hij staat nu op de lijst.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #40
                      Nu lees ik hier weer een reactie van: Levensgevaarlijk vielen snel om te licht.. wel eens van klem zetten tussen 2 bakstenen gehoord?? En er zit toch ook een uitvouwbaar voetstuk onder?

                      Comment


                        #41
                        Deze valt in dezelfde categorie als de Monster Ride. Budget topper.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                          Nu lees ik hier weer een reactie van: Levensgevaarlijk vielen snel om te licht.. wel eens van klem zetten tussen 2 bakstenen gehoord?? En er zit toch ook een uitvouwbaar voetstuk onder?
                          Wij freaks steken misschien 30-100 cakes per oud en nieuw af, dus weten wat de gevaren kunnen zijn bij niet vastzetten, maar iemand die voor het eerst in zijn leven denkt: "Ik ga een pot kopen!", die denkt daar waarschijnlijk niet over na. Het kan dus 'levens'gevaarlijk zijn ja. Zo gek is dat toch niet?

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
                            Er zaten 24 van deze toppers in m'n finale dit jaar en wat een geweld geven die dingen

                            Vanaf 6:55

                            Super finale zeg! Zeker geen slecht idee geweest om de warlock te verwerken in je finale. Meerdere van deze brengen toch wel een goede en betaalbare chaos in een goudkleurige finale. Misschien dat ze daarom hier ook wel komen. Bedankt voor de beelden

                            Comment


                              #44
                              Mooie pot dit! Ik had deze verbonden aan de monster Ride, die andere budgettopper
                              Grootte is goed met elkaar te vergelijken, misschien dat ik ze volgend jaar per 4 ga doen

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                                Wij freaks steken misschien 30-100 cakes per oud en nieuw af, dus weten wat de gevaren kunnen zijn bij niet vastzetten, maar iemand die voor het eerst in zijn leven denkt: "Ik ga een pot kopen!", die denkt daar waarschijnlijk niet over na. Het kan dus 'levens'gevaarlijk zijn ja. Zo gek is dat toch niet?
                                Ik ben het met je eens hoor daar niet van. En ik weet dat vrijwel niemand de beschrijving leest van een artikel, maar toch zie hier even wat er op de achterkant van de cake staat, 4e a 5e zin:


                                En juist als je voor het eerst een cake koopt, lijkt mij het toch wel zo slim deze te lezen.
                                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                                Comment

                                Working...
                                X