Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mooi hoor!

    Op een of andere manier krijg ik t idee dat deze cakes wel erg volle boeketten en harde bursts hebben, haast onnederlands. Zijn dit samples of is dit al de 2011 voorraad?
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      wow wat een goede blokjes zo op film te zien. en vind 94,50 voor 6 van deze 19 schots cakes niet duur als je nagaat dat je bij andere gauw 27.50 tot soms nog meer per stuk betaald. goede variatie aan goede effecten en wat betreft die crackling die je bij elk van deze cake terug vind, dat maakt ze naar mijn smaak helemaal compleet. rubro goed bezig, mede ook door jullie nieuwe producten die dit jaar komen gaan. groet mustang

      Comment


        Oordeel zelf:

        Buurtassortiment cake, van Rubro, Elite Brand. Zeer mooie cake.


        Buurtassortiment cake, van Rubro, Elite Brand. Zeer mooie cake.




        Ik heb 2 doosjes gereserveerd iig.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          Je kunt hier geen miskoop aan kopen.
          Heb nu al heel wat doosjes weg gestookt, maar elke keer ben ik weer zeer te vreden.
          Ook dit jaar komt hij er weer.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Dit pakket gister in Leiden mogen aanschouwen. En wat zijn ze weer lekkerrrr ! Alleen de mulicolor coco is niet bijzonder. Loeiharde bursts, mooie grote effecten en elke keer een gigantische crackling cry finale!
            Wim heeft zich aan z'n woord gehouden vwb de magnesium witte tails: ze zitten er weer in. Alleen wel afgewisseld met rode! Gaf wel een mooi spektakel, de boel werd mooi verlicht in ieder geval! Ben blij dat deze weer in de straat staan dit jaar.

            Comment


              Ik zat nog te twijfelen om ze te nemen, maar na ze gisteren live te hebben gezien, zie ik er toch vanaf. De boeketten zijn groot, vol en hebben een flinke burst, maar ze eindigen allemaal met crackling finale. Voor mij is dat dan toch wel wat eentonig. Zelfs de witte en rode staarten (een heel rustig effect) wordt nog afgesloten met crackling.

              Voor mensen die daar wel van houden of er doorheen kunnen kijken is dit uiteraard wel een topper, maar ik laat hem staan.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                Dit pakket gister in Leiden mogen aanschouwen. En wat zijn ze weer lekkerrrr ! Alleen de mulicolor coco is niet bijzonder. Loeiharde bursts, mooie grote effecten en elke keer een gigantische crackling cry finale!
                Wim heeft zich aan z'n woord gehouden vwb de magnesium witte tails: ze zitten er weer in. Alleen wel afgewisseld met rode! Gaf wel een mooi spektakel, de boel werd mooi verlicht in ieder geval! Ben blij dat deze weer in de straat staan dit jaar.
                Goed om te lezen, en aangezien alles was uitverkocht vorigjaar zul je dus gegarandeerd 2011 productie krijgen met witte tails. 3 doosjes voor mij dit jaar.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  Dat is inderdaad zeer goed nieuws.
                  Dat was vorig jaar inderdaad een klein min punt op het buurtassortiment.
                  Gelukkig dat het nu weer de volle witte tails zijn.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Gefilmd tijdens de demo van Ed Raket vanavond. De cakes worden allemaal achter elkaar geschoten. Prachtige cakes stuk voor stuk. Even kijken in 1080p.

                    Buurtassortiment XXL 6 st. - Rubro bij demo Ed Raket 2011. Gefilmd met Panasonic SD90.
                    https://www.youtube.com/user/Originallover

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                      Gefilmd tijdens de demo van Ed Raket vanavond. De cakes worden allemaal achter elkaar geschoten. Prachtige cakes stuk voor stuk. Even kijken in 1080p.

                      http://www.youtube.com/watch?v=gzzjNQmCCsM
                      Hoor die reacties van het publiek eens, dat zegt al genoeg denk ik zo! Ben blij dat deze dit jaar bij mij voor de deur staan. Bedankt voor het filmpje!
                      De komende maanden minder actief op het forum.

                      Comment


                        Even in HD kijken voor beter beeld.
                        Buurtassortiment, XXL, Elite, Brand, event, rubro, vuurwerk, kuiper, koekange, showtails, color, coco, space, intruders


                        Heerlijk assortiment. Wat een ontzettend grote boeketten, vooral de Space Intruders. Zat ook een lekker tempo in.

                        Comment


                          Mooi pakket dit jaar ook maar besteld, zo te lezen geen miskoop.
                          Heeft iemand een lijstje van de naam van de cake met de uitwerking er van?
                          Weet ieman de naam van de cake met tails?
                          Bedankt

                          Comment


                            Hier mijn filmpje van de Multi Color Coco.
                            Ze zijn weer lekker hoor Groote effecten harde burst.

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              Ging weer heerlijk zonet,

                              Volgend jaar zeker weer
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                Wat een beestenbak is dit zeg. Nondeju!
                                Wat een grote boeketten. Onwijs gaaf!

                                Comment

                                Working...
                                X