Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ga deze tussen de koffie en de oliebollen heen stoken. Dikke kwaliteit voor de vooravond.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
      Ga deze tussen de koffie en de oliebollen heen stoken. Dikke kwaliteit voor de vooravond.
      Ga ik ook doen. Lekker van genieten zo tussendoor.
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
        Ga ik ook doen. Lekker van genieten zo tussendoor.
        voor 00.00 uur geniet ik er meer van dan om 00:00 uur zelf, de toppers schiet ik altijd voor 00:00 uur af en de mindere goedkopere om 00:00 uur.
        voor twaalf zie je alles nog zo goed en helder, 00.00 uur is het mistig door de rook waardoor je het niet zo mooi kan zien. En rond 22:00 uur dreunt het nog lekker.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
          voor 00.00 uur geniet ik er meer van dan om 00:00 uur zelf, de toppers schiet ik altijd voor 00:00 uur af en de mindere goedkopere om 00:00 uur.
          voor twaalf zie je alles nog zo goed en helder, 00.00 uur is het mistig door de rook waardoor je het niet zo mooi kan zien. En rond 22:00 uur dreunt het nog lekker.
          Als het 00.00 is geweest ben je soms beetje verzadigd om het zo te noemen. Dan geniet je er minder van dan van vuurwerk op een zomeravond
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
            voor 00.00 uur geniet ik er meer van dan om 00:00 uur zelf, de toppers schiet ik altijd voor 00:00 uur af en de mindere goedkopere om 00:00 uur.
            voor twaalf zie je alles nog zo goed en helder, 00.00 uur is het mistig door de rook waardoor je het niet zo mooi kan zien. En rond 22:00 uur dreunt het nog lekker.
            Dit 100%!!!!! De vooravond is 20x leuker dan 00.00! Lekker genieten, rustig aan! Om 00.00 is het zo stressen, meer kans op nevel en mist en meer kans op dronken overlast !

            Nee, bij mij gaat 90% altijd al VOOR 00.00 de lucht in, net zoals dit pakket dit jaar!
            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
              Ik kan ze nergens in mijn regio vinden voor €75,-- meeste zijn €85,--
              75 weekaanbieding magic vuurwerk

              Comment


                Welke cake is volgens jullie de mooiste?

                Comment


                  De tail cake ...

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                    Welke cake is volgens jullie de mooiste?
                    Die cake met de Crackling Chry, welke dat dit jaar ook mag zijn !
                    https://youtube.com/@Pyroblom

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                      De tail cake ...
                      De tail cake is fenomenaal, er zijn wel meer goede crackling bakken
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                        De tail cake is fenomenaal, er zijn wel meer goede crackling bakken
                        Even de complete straat verlichten

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                          Even de complete straat verlichten
                          Dat magnesium licht is echt bizar fel, valt echt op.
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            Had nog een filmpje van de tail cake gevonden van afgelopen jaarwisseling.

                            Comment


                              Hier een filmpje van de Tail cake die net geschoten is. De versie durf ik niet te zeggen! Kan er nog wel even achter komen, aangezien ie niet van mij was. Maar Ik vond īm opzich wel lekker hoor! Redelijk dikke tails, alleen de wind is nu echt klote voor dit effect. Hij komt dan natuurlijk minder hoog en lijkt wat sneller op te branden.

                              Het viel me trouwens op dat deze cakes 25mm zijn in plaats van 30mm. Ze zijn ook redelijk klein vergeleken met 30mm 19shots cakes. De cracklingfinale is opzich wel lekker!

                              Comment


                                Bij mij klopte de tail cake, dat was Space Intruders. Alleen van de crackling cake klopte het label niet. Dat is normaal toch Power Zone? Maar dat maakt verder niet uit, wat een top assortiment weer he, heb hem elk jaar en ondanks dat ik de Brasilian & Fairytail niet aangestoken heb blijft dit gewoon 1 van de beste assortimenten. Viel me alleen op dat het tempo lager lag dan in voorgaande jaren. Dit jaar sowieso weer!

                                Comment

                                Working...
                                X