Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Edge of Glory Giga Edition

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Deze box vond ik erg tegenvallen op de demo. Een grote box is voor mij niet per definitie groots in uitwerking en dat bewijst dit product. Het kleine kaliber is duidelijk zichtbaar in de effecten en mede door de forse prijs komt deze er niet bij.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Hij heeft alles, formaat is enorm, veel schoten, lange tijdsduur, tempo wisselingen, veel soorten effecten en kleuren. Maar ook een flinke prijs en het gaf mij geen wow-gevoel ondanks de overduidelijke finale die wel lekker chaotisch is.

      De gemiddelde consument zal hier echt van kunnen genieten, je pakt een hele show mee, maar mij heeft ie niet overtuigd als must have.

      Comment


        #33
        Hierbij mijn filmpje van dit nieuwe Rubro-matras, gefilmd tijdens de Rubro Dealer Avond 2020:

        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #34
          Wat een geld voor een 20mm box

          Comment


            #35
            Voor 200 euro zou ik dit nog wel willen proberen maar echt niet voor het dubbele...
            https://store.steampowered.com/curator/43922535

            Comment


              #36
              Vanavond deze doos(en) mogen afsteken, dat was wel even genieten natuurlijk. De delen die al zijn doorgelont(door de winkelier) liepen voor geen ene meter dus dat was wel balen, dus ik zou die zeker even nalopen als je deze besteld. Het is een kleiner kaliber maar het hoge tempo maakt veel goed. 500 euro waard? Haha nee. Maar het heeft wel met smaak te maken, sommigen zien liever groter kaliber en sommigen willen chaos zien.

              Comment


                #37
                Het gaat om de onderste en de rechter box. (De linker is de angels of the night
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20211211_163415.jpg
Vertoningen:1
Grootte:145,7 KB
ID:	1587922

                Comment

                Working...
                X