Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Box Sodom and Gomorrah Display 484'S

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ik tel geen 484 shots op jou foto.eerder 432 shots. Daarom de vraag, want ik heb ook de goliath omdoos gekregen en daarin zat dus de tournament in (432shots). En waarschijnlijk heb jij ook geen sodom and gomorrah.

    Comment


      #77
      8 potten van 36 shots
      En 4 potten van 49 shots

      8x36 = 288
      4x49 = 196+
      = 484

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door foetsie Bekijk bericht
        8 potten van 36 shots
        En 4 potten van 49 shots

        8x36 = 288
        4x49 = 196+
        = 484
        klopt idd heb net gekeken naar de cakes

        Comment


          #79
          Ochja my bad.
          Attached Files

          Comment


            #80

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
              Jemig wat een kist zeg, zeer benieuwd wat hieruit komt t word elk jaar gekker!! Maar wat is t prijskaartje hiervan??? Echt zeer benieuwd....
              Ja een hele kist en zwaar ook maar zoals met vele grote kisten niet altijd mooi,een mooie presentatie en top gefilmd maar in werkelijkheid niet goed dus als je prijs kwaliteitverhouding gaat bekijken voor dit geld. Ik had overigens met alle problemen die Vuurwerkmania heeft gehad de Goliath label gekregen Met 4 x 20 mm erin en het was een andere uitstraling dan de Sodom en ook het doorlonten ( geloof me ik weet heel erg goed hoe ik dat moet doen anders zegt Vuurwerkmania dadelijk dat we dat verkeerd doen)was
              Niet optimaal zelfs als je hem helemaal van onder doorlont.
              weer een gemene streek van Vuurwerkmania/Rubro consorte en ben er echt helemaal klaar mee ga dit jaar kijken naar een andere fabrikant want ik kan overal mijn geld kwijt

              Ook de Immortal gold was bagger de 2017/2018 versie meteen eruitgooien

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door rr83 Bekijk bericht
                Ik tel geen 484 shots op jou foto.eerder 432 shots. Daarom de vraag, want ik heb ook de goliath omdoos gekregen en daarin zat dus de tournament in (432shots). En waarschijnlijk heb jij ook geen sodom and gomorrah.
                Als eerste de beste wensen ik had ook deze versie en inderdaad geen volledige Sodom geen top box voor dit geld de escape from hell daarin tegen was top de Immmortal versie dit jaar was ook bagger ik denk dat het tijd wordt dat wij allemaal eens naar andere leveranciers moet gaan uitkijken is het niet de verlijming /is het vuurwerk niet vochtig/zijn er geen leverproblemen dan is het wel het niet leverenvan wat wij bestellen ��

                Comment


                  #83
                  Sodom and gommorah in werkelijkheid

                  Sorry wat een verschrikkelijke box tenminste ik moet eerlijk zijn ik heb i.p.v. deze de Goliath 939-2 gekregen en die was zeker niet vergelijkbare en wat een trage doorloop zeg en ook als je heb doorslust vanonderuit ik ben niet ech5 tevreden over deze box.

                  Comment


                    #84
                    Volgens mij was tokkend niet helemaal tevreden over de box...

                    Comment


                      #85
                      Volgens mij was Tokkend niet tevreden over al zijn Rubro/Mania producten ...

                      Comment


                        #86
                        Lekker geweld per 2 @Foetsie
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          #87
                          Deze bak in de vorm van.de Goliath gekregen.
                          Ik vond het persoonlijk een top bak. Heb um mooi dag bij de kachel gelecht.
                          Liep goed door en was erg sierlijk.
                          Ik vond deze erg leuk hoor.
                          Verbaast me dat ik veel negatieve reacties lees.

                          Comment


                            #88


                            Hier het filmpje. (Telefoon gefilmd)
                            Kijk en oordeel zelf.

                            Comment


                              #89
                              Het ziet er niet lelijk uit hoor, maar ik zou hem nooit nemen.
                              Mij lijkt alles een beetje klein overkomen op de filmpjes.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
                                Het ziet er niet lelijk uit hoor, maar ik zou hem nooit nemen.
                                Mij lijkt alles een beetje klein overkomen op de filmpjes.
                                Kwa effect versprijding was het vergelijkbaar met de gemiddelde Rubro cakes. Dus gewoon prima!

                                Comment

                                Working...
                                X