Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Immortal Gold 100s 20 gram

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is dit inmiddels een compound of nog steeds een cakebox?

    Comment


      Compound

      Comment


        Ik lees dat deze na al de jaren nog steeds hetzelfde is. Veel jaren geleden deze gehad. Ongelofelijk, dan neem ik hem als ik hem tegenkom.

        Comment


          Mijn wederhelft merkte de volgende ochtend droogjes op of ik wel doorhad dat de buurt applaudisseerde na de laatste box.. nee, dat was me niet opgevallen maar wat ik nog wel wist, was dat het deze box was. Volledig terecht applaus overigens, 99 of 135 euro, inpakken en wegwezen. Strik eromheen en onder de kerstboom ermee. Succes dus verzekerd !

          Comment


            Al flink wat jaren niet meer gehad, maar het blijft dus echt nog steeds die topper. Een kijken of we hem er dit jaar weer een keer bij nemen.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht


              Deze klassieker nooit gehad maar toen ik deze voor 99euro kon meepakken en de doos een paar maanden later op mn achterbank lag was ik wel ff heel blij.

              Zit te dubben om dit jaar deze of de breakout te pakken. Ach bij strakke prijzen allebij

              Kolere wat een stamper zeg! Ik snap helemaal waarom deze klassieker al zo lang aan de 100s 30mm top staat!

              Zit te dubben om deze dit jaar weer te nemen of een andere klassieker in wording, de breakout.

              Ach bij hele goede prijzen wellicht allebij
              Mooie film van deze klassieker! Zat deze in de Ignite the sky 2.0 omdoos? Die heb ik namelijk nog op de plank staan voor komende jaarwisseling
              FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

              Comment


                Thanks Nee deze zo gekocht bij Orthen maar begreep idd dat iemand hier dat wel had ja.

                Omdoos openmaken en je weer het

                Ps ik zie nu dat ik dat over die breakout 2x heb geschreven haha. Kan wel kloppen lag gister ziek in bed

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht
                  Thanks Nee deze zo gekocht bij Orthen maar begreep idd dat iemand hier dat wel had ja.

                  Omdoos openmaken en je weer het

                  Ps ik zie nu dat ik dat over die breakout 2x heb geschreven haha. Kan wel kloppen lag gister ziek in bed

                  Ja ik weet dat die erin zit, maar omdat jij 076 bent dacht dat je hem misschien ook van Cees had. Maar die meest recente versie is dus net zo goed nog!
                  FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                  Comment


                    Dat ziet er ook gewoon weer goed uit op die film. 2023 batch is dus ook gewoon weer goed. Mooi man. Wil deze klassieker ook wel weer eens bij.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Het wordt voor mij dit jaar of de Break out of deze, wat een gave bak!

                      Comment


                        Zag net dat oudere berichtje voorbijkomen over de immortal gold of de breakout.

                        Inmiddels allebei in de pocket dus naar deze twee kijk ik allebei naar uit

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht
                          Zag net dat oudere berichtje voorbijkomen over de immortal gold of de breakout.

                          Inmiddels allebei in de pocket dus naar deze twee kijk ik allebei naar uit
                          Geweldig man! Geniet ervan

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht


                            Deze klassieker nooit gehad maar toen ik deze voor 99euro kon meepakken en de doos een paar maanden later op mn achterbank lag was ik wel ff heel blij.

                            Zit te dubben om dit jaar deze of de breakout te pakken. Ach bij strakke prijzen allebij

                            Kolere wat een stamper zeg! Ik snap helemaal waarom deze klassieker al zo lang aan de 100s 30mm top staat!

                            Zit te dubben om deze dit jaar weer te nemen of een andere klassieker in wording, de breakout.

                            Ach bij hele goede prijzen wellicht allebij
                            Met welk toestel heb je trouwens dit filmpje gemaakt? Echt goed geluid ook!

                            Comment


                              Met mn eigen telefoon, samsung galaxy a52.
                              Gewone video optie.

                              Doet het idd prima

                              Comment


                                Klinkt inderdaad goed Waltr hij pakt de dreunen lekker mee
                                Knaldrang

                                Comment

                                Working...
                                X