Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Maroon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik vind het op zich wel een mooie box, zeker gezien de prijs in deze tijd. Naam is wel wat misleidend door al die witte blinkers, maar misschien valt het mee in de straat. Ik ben iig wel blij dat ik 'm heb mee gepakt!

    Weet iemand of er ook nog filmpjes komen van die drie 30mm boxen die ook nieuw zijn bij Outlet?

    Comment


      #47
      De verwachting of hoop was toch meer op echt volop blauw gericht, maar hoe dan ook ziet dit er uit als een dikke box hoor.
      Jammer dat ik er niet kom, had deze anders zeker op de lijst gezet.

      Comment


        #48
        Desondanks blauw een dure kleur is had ik wel wat meer ervan verwacht dan dit want dit is een halve blink-bak. In vergelijking met de Red Maroon is het gebruik van de kleur toch aanzienlijk minder.

        Ik laat hem staan voor dit jaar.

        Comment


          #49
          Zal in het echt vast beter overkomen dan op film, maar kopen doe ik zeker niet.

          Comment


            #50
            De box zelf is niks mis mee, blauw en blinkers prima combi.
            Maar ik deel de mening dat er wat meer blauw in had gemogen gezien de naam.
            The final ignition

            Comment


              #51
              Dikke prima box, lekkere beuker, maar helaas geen Blue Maroon waarop ik had gehoopt. Jammer, ik vrees niet dat ik een extra rit ga maken hiervoor.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door meester J. Bekijk bericht
                De box zelf is niks mis mee, blauw en blinkers prima combi.
                Maar ik deel de mening dat er wat meer blauw in had gemogen gezien de naam.
                Of gewoon minder blink. Of beter helemaal weglaten. Zit genoeg blauw in op zich.

                Comment


                  #53
                  Twijfel twijfel ik denk dat hij in de straat best goed is

                  Comment


                    #54
                    Ik zie hele kritische commentaar, welke ik snap.Maar het is maar net vanuit welk referentiekader je kijkt. Zelf ben ik helemaal verliefd op deze c(r)ompound. Blauw is super aanwezig, en vergis je niet in de prijs voor blauw. Daarbij doet wit veel meer op camera dan blauw. Zelf denk ik dat dit de verassing van 2023 kan worden, gezien qua prijs/kwaliteit

                    Comment


                      #55
                      Mwah voor puur dikke blauwe echte Maroon sterren had ik ook wel 120-130 neergeteld. Of ala GBV een 50sh voor deze €90 ook zo wel.

                      Deze dahlia
                      (jaja meer kruit p/sh)

                      met een zeeblauwe pistil als hierin


                      ...draaide ik de spaarpot wel ff om. 100-144sh werd dan toch wel wat saai, dus 50sh voldoende.

                      Los van de niet-waargemaakt belofte van de naam wel een prima compound hoor, val je je zeker geen buil aan

                      Comment


                        #56
                        Niks bijzonders vind ik 🤔

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Mwah voor puur dikke blauwe echte Maroon sterren had ik ook wel 120-130 neergeteld. Of ala GBV een 50sh voor deze €90 ook zo wel.

                          Deze dahlia
                          (jaja meer kruit p/sh)

                          met een zeeblauwe pistil als hierin


                          ...draaide ik de spaarpot wel ff om. 100-144sh werd dan toch wel wat saai, dus 50sh voldoende.

                          Los van de niet-waargemaakt belofte van de naam wel een prima compound hoor, val je je zeker geen buil aan
                          Ja die combo had ik op gehoopt. Goede donkerblauwe peonie met lichtblauwe sterren...

                          Comment


                            #58
                            Ik laat hem ook aan mij voorbij gaan.
                            Het is geen verkeerde compound, maar niet zo blauw als ik had gehoopt. En heb al voldoende blinker cakes / compounds in de collectie.

                            Comment


                              #59
                              Helaas geen blauwe red maroon.

                              Maar opzich niet gek, alleen niet wat we verwacht hadden op basis van de naam
                              https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                              Comment


                                #60
                                Voor de mensen die de blue hebben aangeschaft heel veel kijk plezier en geniet ervan hij is echt goed .

                                Een kleine preview hoe hij dus in het echt presteerd .


                                Heel veel plezier ermee .

                                Met vriendelijke groeten

                                Team valk vuurwerk
                                Laatst aangepast door arviidd; 14 January 2024, 16:35.

                                Comment

                                Working...
                                X