Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
    Dat is de finale editie toch ? Geen idee welke batch ik had maar heb die gehad met 19/20. Was een lekker ramblokje.
    oke nice, dus geen mis koop. heb je dat gefilmd toevalig

    Comment




      Secret Salute LTD goeiemorguuhhhh

      Comment




        Lekker knetteren op eerste kerstdag
        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

        Comment



          Hier nog een video van de 2019 batch, maar ben zeker niet te spreken over deze batch... Dit is absoluut niet het zelfde wat ik eerder heb hervaren met 8 tegelijk.
          Klapchi

          Comment


            Eens, had ook nog een karton van 2019, zeker niet de rammer die je hoopt, maar vond hem ook zeker niet slecht met 8 tegelijk. Misschien het voordeel dat je toch weer ff minder gewend bent geweest ofzo, maar bekijk ik die van bolle-040 dan lijkt dat wel een heel stuk meer geweld.
            Hoe dan ook, zoveel van gestookt en gezien, maar het blijft een topper en zeker per karton.

            Comment


              Meerdere Batch 2018 gestookt...en die was goed icm met met Cruel Cannon.

              Comment


                Foto uit 2014

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0867.jpg
Vertoningen:1
Grootte:103,9 KB
ID:	1598798
                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                Comment




                  Wat een heerlijke combinatie zijn deze cakes bij elkaar, crackling en fluit komen hier perfect uit. Daarnaast komen deze cakes ook bijna gelijk uit in de tijd wat een mooi effect geeft. De secret salute heeft niet de hardste burst (zeker niet nu de cairo crackling op de markt is) maar wel lekker tempo en prima crackling. Blijft ook leuk om cakes bij elkaar tot een project te maken.
                  https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                  Comment


                    Afgelopen jaar nog een 2018 batch geschoten. Heerlijk crackling blokje zo met een goede burst!

                    Comment


                      Waarom is deze gearchiveerd? Deze is nog gewoon beschikbaar toch?
                      VUURWERK BRUCHEM

                      Comment


                        Volgens mij is er zelfs een 2023 batch geweest, ik was wel benieuwd naar die uitwerkingen. Al is de Avalanch Thunder een zeer goede vervanger. Maar toch hoopte ik dat Rubro deze nog een beetje in ere kon herstellen, al was het maar een redelijk goede burst met goede crackling boeketten ( in plaats van de 'snoeiharde' burst die deze t/m 2013 had of de laffe uitwerkingen vanaf de 2014 batch ). Ik zie hierboven dat de 2018 batch wel redelijk was! Dus ik ben benieuwd naar de ervaringen van de 2023 batch, als die er is geweest.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Dansplaat Bekijk bericht
                          Waarom is deze gearchiveerd? Deze is nog gewoon beschikbaar toch?
                          Dit moet een foutje zijn, want deze zit inderdaad nog gewoon in het assortiment. En zoals MasterBSC al aangeeft was er inderdaad ook gewoon een 2023-batch.
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            2023 batch grote burst crackling inderdaad. Geen snoeiharde salute cake zoals ik me kan herinneren
                            VUURWERK BRUCHEM

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                              Dit moet een foutje zijn, want deze zit inderdaad nog gewoon in het assortiment. En zoals MasterBSC al aangeeft was er inderdaad ook gewoon een 2023-batch.
                              Iemand is te fanatiek geweest met archiveren waarschijnlijk. Hij is weer uit t archief gevist.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                                Comment

                                Working...
                                X