Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
    Wat viel er tegen? Was het de burst of de crackling?
    De Burst en de crackling viel mij tegen beetje slap allemaal totaal niet indrukwekkend. Er werd mij wel verteld van mensen die hem al jaren in de collectie hebben dat hij beter presteert in de straat dan in open veld.
    https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

    Comment


      weet iemand of ze nog te krijgen zijn voor een beetje een knappe prijs ?
      en dan het liefste een karton !

      (ja ik weet het ik ben laat)

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door sander17 Bekijk bericht
        weet iemand of ze nog te krijgen zijn voor een beetje een knappe prijs ?
        en dan het liefste een karton !

        (ja ik weet het ik ben laat)
        Gewoon even contact opnemen met de dealer, misschien valt er voor een karton iets te regelen.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Thuur Bekijk bericht
          De Burst en de crackling viel mij tegen beetje slap allemaal totaal niet indrukwekkend. Er werd mij wel verteld van mensen die hem al jaren in de collectie hebben dat hij beter presteert in de straat dan in open veld.
          Ja dat is ook zo, in de straat klinkt het natuurlijk beter. Maar je kon wel mooi de burst vergelijken met andere producten op de demo. En als ie dan tegenvalt, dan weet je wel dat ie gewoon niet zo goed is.

          Comment


            Weet iemand waar ik het jaartal op de cake kan vinden?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
              Weet iemand waar ik het jaartal op de cake kan vinden?
              Zou gewoon op het etiket moeten staan waar alle product info etc staat. Zou vast ergen /16 /17 moeten staan.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Kon/kan het ook nergens vinden op de cake

                Comment


                  Ik heb er even een foto van gemaakt, wellicht dat iemand die zeker weet dat er 2017 geleverd is, het batchnummer kan vergelijken?

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171229_205918005.jpg
Vertoningen:1
Grootte:125,3 KB
ID:	1565039

                  Comment


                    Generic type wat houd dat in . Ik zie op jou Secret salute Batterij van enkelschots buizen . Is dat dus de 2016 Versie

                    Iemand enig Idee ???

                    Comment


                      Zegt in welke groep het valt qua type vuurwerk. Dit ding is dus generic type "batterij van enkelschots buizen"

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Zegt in welke groep het valt qua type vuurwerk. Dit ding is dus generic type "batterij van enkelschots buizen"
                        heeft dus niks met batches te maken ??

                        Comment


                          Nee, heeft met CE-families van keuringen te maken.
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            Die was weer lekker om 18u. Dikke ti salute met flink groot chrys boeket. Goede verhouding tussen effecten. Niks mis mee.

                            Comment


                              Is de burst weer zoals eerst? Of is ie 'te doen'? Ben wel benieuwd hier naar, ik had 'm op het laatst toch niet meegenomen namelijk.

                              Comment


                                Mn knalgeheugen is nie al te best en t was de eerste cake die ik dit jaar afatak dus ik kan het je niet met zekerheid zeggen. Ik vond m goed zwaar dreunen, mooie ti flashburst en de chrys spreiding was pleinbreed

                                Comment

                                Working...
                                X