Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
    Nee, ruk. Wat ik op een demo heb gezien waren was echt slecht. De blitsfire van vuurwerkmania klapte nog harder en dat is een cakeje van 4 euro.
    Helaas kan ik niet anders dan dit beamen, op de demo van Valk stelde de Secret Salute weinig voor. Behalve dan dat het idd een langdurige chry cake is maar meer dan dat ook niet.

    Comment


      Had er 3 bij Valk besteld. Op het filmpje en bij de beschrijving staat gewoon met salute knallen dus eigenlijk gewoon misleid door het filmpje?:O
      Zouden ze dat nog compenseren met iets anders?

      Comment


        ik heb het altijd al geen knalcake gevonden, maar een crackling cake.
        een knalcake is óf flash salute óf Ti-salute.

        Comment


          Nou, kwamen behoorlijke klappen vanaf ook na de gedimde versie.

          Comment


            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              Heb er 3 in bestelling staan. Was ook in de veronderstelling dat ze niet gewijzigd waren, maar dan ontsteek ik wel beide lonten tegelijk
              www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

              Comment


                Mensen echt jammer dat Rubro hiervoor heeft gekozen, misschien wetgeving en het gevaar voor afkeur maar dan deze cake zo onderuit halen,misschien heeft het te maken met transportkosten...
                De heavy legend Delisious Thunder is een betere optie voor een beetje knalwerk
                Had een karton in bestelling maar laat deze niet doorgaan helaas.

                Comment


                  Wat zou dit te maken hebben met transportkosten ? Het is puur en alleen om te voorkomen dat hij wordt afgekeurd.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Gelukkig heb ik nog een karton Batch 2013 over...

                    En die gaat net als vorig jaar allemaal tegelijk...


                    Comment


                      Jaloers
                      www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                      Comment


                        Kan je op de cake ook zien welk productiejaar hij is? Kan het zo snel niet vinden op de cake

                        Comment


                          Moet bij de beschrijving staan ja, staat op iedere cake.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door lz fireworks Bekijk bericht
                            Kan je op de cake ook zien welk productiejaar hij is? Kan het zo snel niet vinden op de cake
                            Hier het zelfde "probleem", kan op mijn cakes ook geen productiejaar of batchnummer ontdekken. Vrees dat het de 2015-2016 versie is.

                            Comment


                              Staat wel rondje op met o tm 9 met stipje in de 1 bij mij misschien is dat iets

                              Comment


                                Bij mij het zelfde. Geen idee wat het productie jaar staat. Hij is wel lekker gevuld zo aan het gewicht te voelen

                                Comment

                                Working...
                                X