Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb geen idee welke batch ik had, niet op gelet eigenlijk. Kan me niet voorstellen dat er verschillende 2015's in omloop zijn, maar je weet nooit uiteraard.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
      Raar joh, hebben jullie dan niet de 2015 batch gehad ofzo. Of zijn er verschillende 2015's in omloop geweest? Ik heb nog specifiek gechekt welke versie ik had. Die van mij schoten per shot, met volle crackling chry boeketten + mine. Burst gewoon OK maar minder indrukwekkend dan voorheen. Ik hoop eigenlijk dat hij zo blijft. Heerlijk langdurige crackling bak was het namelijk!
      Je hebt mij ook nieuwschierig gemaakt.. en ben speciaal daarvoor in de oudpapier container gedoken...hahah

      Zie hier..
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160106_161236.jpg
Vertoningen:1
Grootte:120,9 KB
ID:	1557631

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door okkie Bekijk bericht
        Je hebt mij ook nieuwschierig gemaakt.. en ben speciaal daarvoor in de oudpapier container gedoken...hahah

        Zie hier..
        [ATTACH=CONFIG]27550[/ATTACH]
        Batch 2013 zo te zien. Die had ik ook.
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          Dat is inderdaad batch 2013 dan, begin nu wel te balen dat ik niet heb gekeken welke batch ik had.
          We zullen het over een aantal maanden van zelf weer zien, ik ben iig benieuwd.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Het rare is dat. Bij mijn weten bij de 2013 de crackling heel zwak was..en een klein wolkje was .. maar dat was nu niet het geval.. kijk maar naar mijn filmpje... .. snap er niks meer van.. nou ben ik toch heel benieuwd naar de 2015 versie... niemand een filmpje hier van..?

            Comment


              Het filmpje uit post 482 lijkt me de 2015 versie die versie nog niet eerder gezien.
              Schiet schot na schot en volle chry crackling maar zie geen ti salutes meer?
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                Begint er dan toch op te lijken dat de 2015 batch ons een 'nieuwe' secret salute heeft opgeleverd. Vond 'm stiekem mooier dan voorheen. Inderdaad geen ti salutes met doffe klappen en minimale crackling zoals in de 2012-2014 batches, maar een sierlijke volle crackling chry bak met gemiddelde tot zelfs lichtelijk 'ondermaatse' burst.

                Ben benieuwd of 'ie zo blijft, ergens hoop ik van wel. Zou enerzijds zonde zijn, want het was voorheen echt een héérlijke knalbak die absoluut tot de top behoorde, anderzijds was deze 2015 variant ook erg goed en is dit een stuk veiliger voor Rubro aangezien deze versie nooit van z'n levensdagen over de maximale Db grens gaat tijdens een keuring.
                Laatst aangepast door dabombe; 7 January 2016, 15:52.

                Comment


                  Maar het lijkt me dan geen cake meer om stand alone te schieten omdat hij dan wat minder indrukwekkend is, of lijkt dat zo ?

                  Comment


                    Als indd de 2015 versie zo is hoef ik em niet... deze bak is juist door zijn dikke burst en crackling zo ver gekomen... als die dus zo . Blijft zoals jij em beschrijft is het ook niks speciaals meer.. Maar 1 ding scheelt heb al weer een karton batch 2013 gereserveerd...

                    Comment


                      Ik heb nog wel een film van ik geloof een 2015 versie, zal hem zo uploaden. Heb hem stand-alone en per 5!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Hier is mijn video van stand-alone, volgensmij versie 2014:
                        Laatst aangepast door Djaimy; 7 January 2016, 22:26.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                          Hier is mijn video van stand-alone, volgensmij versie 2015:

                          Als ik van het filmpje van Kwintos uit ga... dan is dit geen 2015 versie...... maar ja zoals ik al zij. snap er nu niks meer van... dat er zo veel versies zijn in 1 keer..

                          Comment


                            Ik heb deze al een paar jaren in de collectie en ieder jaar is die weer anders... dit jaar was de crackling weer vele malen beter dan vorig jaar, maar de burst stukken minder.... ach ben benieuwd wat hij aankomend jaar brengt. Gewoon halen, houdt het spannend

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door okkie Bekijk bericht
                              Als ik van het filmpje van Kwintos uit ga... dan is dit geen 2015 versie...... maar ja zoals ik al zij. snap er nu niks meer van... dat er zo veel versies zijn in 1 keer..
                              Inderdaad, dat is meer een crackling cake geworden ipv knalcake.. Dacht toch echt zeker te weten dat het productie 2015 was, of was het nou 2014
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                                Hier is mijn video van stand-alone, volgensmij 2015:
                                Hmm, ik zie de originele SS: salvo's, flinke burst en een klein crackling boeketje. Eigenlijk zoals ik 'm de afgelopen drie jaar heb gehad. Lijkt me dan toch geen 2015, maar een oudere? Overigens kwam mijn 2015 versie bij Orthen vandaan. Misschien net 'pech' gehad met die batch? Ach ja, volgend jaar is 'ie er gewoon weer bij, zien we wel hoe hij het dan doet.

                                Comment

                                Working...
                                X