Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten



    Tip: HD is mooier!!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      Net gezien op een demo en hij was weer als vanouds. Enorm veel geweld en met één of meerdere van deze bakken sluit ik dit jaar weer de mooiste dag van het jaar af.

      Comment


        Bij deze is de crackling wel minder geworden,maar hij klapt nog steeds echt super hard.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          Heb hem nou in twee dagen op twee demo's gezien en vind de klappen inderdaad even hard alleen de crackling zoals Kwintos zegt is beduidend minder en de boeket grote van deze crackling boeketten lijkt bijna gehalveerd te zijn.

          Filmpje van de Secret Salute in Beuningen gister:

          Mooist in HD:


          Het filmpje van vandaag in Elst komt er nog aan.

          Comment


            Perfect, nu eigenlijk helemaal die kl0te crackling weg en dan hebben we mooi salute bakje zonder crackling, zoals een knalcake hoort te zijn
            Het leven is een feest!

            Comment


              DAn kan je toch netzo goed een gewoone knalcake hale, ben je nog goedkoper uit ook nog..

              Comment


                de salutes uit de heavy legend gaan stukken harder en zwaarder, terwijl dit vorig jaar gelijk was.
                jammer.

                Comment


                  Jammer dat het grote crackling effect verdwenen is, werkte toch mee in de beleving die een cake je bezorgd...
                  Maargoed, de burst schijnt nog als vanouds te zijn, dat is het belangrijkste.
                  Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                  Comment


                    @okkie,

                    Dat kan wel ja als je minder harde knallen wilt.
                    De Secret Salute is één van de hardste knalcakes op de markt.
                    Daar komt niet veel in de buurt, misschien de In Shock van Schuurmans.
                    Het leven is een feest!

                    Comment


                      Heb hier nog een klein stukje van de secret salute.Zoals je kan zien is de crackling echt drama nu,maar de knallen blijven nog steeds echt goed hard.

                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        Hier mijn filmpje zoals deze geschoten is op de demo van de vuurwerkstunthal Elst waarop goed te zien is dat de mines nog steeds de oude felle crackling hebben, maar de crackling boeketten klein zijn en ook niet fel.

                        In HD het mooist:

                        Comment


                          Hmm dat vindt ik zonde zeg!

                          Dit was de enige knalcake die ik rustig na 00:00 durfde te schieten. Mede door het grote crackling effect. Baal hier best van aangezien ik ze al besteld heb.

                          Hopen dat de shockwave salute 1 een stuk harder knalt dan kan die na 00:00 geschoten worden.
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                            @okkie,

                            Dat kan wel ja als je minder harde knallen wilt.
                            De Secret Salute is één van de hardste knalcakes op de markt.
                            Daar komt niet veel in de buurt, misschien de In Shock van Schuurmans.
                            Ok, tegen de knal hep ik ook niks te zeggen ze gaan indd. hard.
                            Maar de grote crackling die gaf toch nog ff het puntje op de i...
                            En dat maakt voor mij deze cake zo bijzonder...

                            Comment


                              Crackling wordt te compact zo. Dat vind ik inderdaad niet zo mooi. De charme van de grove spreiding is er zo wel vanaf en maakt dit blok minder interessant dan vorig jaar. Ik ben benieuwd naar de crackling van het Buurtassortiment. Zou daar de spreiding van de boeketten ook flink minder zijn geworden?

                              Comment


                                Potverdorie dit is jammer, crackling is inderdaad stukken minder de burst is ook niet als van ouds maar dat kan aan de stook locatie komen, in de straat kan hij toch anders klinken.
                                Daarbij moet ik ook aangeven dat hij bij vele dealers ook iets goedkoper is geworden tov vorig jaar.
                                Gelukkig heb ik niet alleen deze besteld maar ook de thunder struck en de silver salute.

                                Comment

                                Working...
                                X