Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Battle stars

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Battle stars

    Artikelnummer: 529
    Artikelnaam: BATTLE STARS
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 300 shots
    Effectomschrijving: 300 mega raketten worden met harde crackling en veel lawaai de lucht in geramd. Een waar mega spektakel.
    Kartoninhoud: 12/1
    Richtprijs: 18,50

    O.a. te koop bij: Rubro.nl


    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 22 January 2017, 10:41.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    De adviesprijs is aan de startpost toegevoegd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Prima fluitbakkies, had er 4 voor 6 eu p/s op de kop getikt voor die prijs zeker de mooie waard. Tempo is prima en herrie is het zeker

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
          Prima fluitbakkies, had er 4 voor 6 eu p/s op de kop getikt voor die prijs zeker de mooie waard. Tempo is prima en herrie is het zeker
          6 euro per stuk? Goedkoop zeg. Ik heb hem voor 9 euro besteld. Vind ik alsnog goed te doen, in Duitsland betaal je ongeveer hetzelfde. Nog meer mensen die ervaring met deze fluitbak hebben?
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            #6
            Ik ken deze fluitbak niet, maar heb wel het bakkie van burnit ook 300 shots gehad. Prijstechnisch veel interessanter want deze was € 7,- ongeveer.
            Deze adviesprijs is echt niet te doen €18,50.

            Comment


              #7
              Ik had m voor €9 euro, eerste keer maar zeker de laatste. Veel te langzaam, hij duurde meer dan 3 minuten. Liever een snel 150 shots bakkie dan een slome van 300

              Comment


                #8
                Nog niet echt productfilmpjes van, ik had hem voor € 6,50 en vond het prima. Wel volgende keer in een projectje zetten denk ik.

                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
                  Nog niet echt productfilmpjes van, ik had hem voor € 6,50 en vond het prima. Wel volgende keer in een projectje zetten denk ik.

                  Waar had je hem voor 6,50? Dat is een heel goede prijs voor 300 shots fluitbatterijen.
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door IgnisPyro Bekijk bericht
                    Ik had m voor €9 euro, eerste keer maar zeker de laatste. Veel te langzaam, hij duurde meer dan 3 minuten. Liever een snel 150 shots bakkie dan een slome van 300
                    die van de Lidl (Duitsland) kost 8,99 en is tussen de 5 & 10 sec helemaal leeg
                    ( je kan de dopjes weer horen vallen )


                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                      Waar had je hem voor 6,50? Dat is een heel goede prijs voor 300 shots fluitbatterijen.
                      Ik had een vergelijkbare (neon mosqitos) bij arentz gekocht voor die prijs blijkt nu ik het opzoek. Voor deze 9,95 betaald.
                      https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
                        Ik had een vergelijkbare (neon mosqitos) bij arentz gekocht voor die prijs blijkt nu ik het opzoek. Voor deze 9,95 betaald.
                        Ja dacht al, Neon Mosquitos is 225 schoten, ook leuk bakje, heb de Neon Mosquitos 2016-2017 gehad.
                        Battle Stars 2018-2019. Wil dit jaar wel weer paar van die 200/300 shots fluitbakken halen, voor goeie prijzen.
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          #13
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment

                          Working...
                          X