Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De 2016 versie heeft ook een tussenschot. Die heb ik vorig jaar gehad en heb toen het tussenschot voorzien van extra aluminium folie tegen evt doorbranding van het tussenschot.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
      met, en de 16 versie heeft alleen "transbomber" op de zijkant van de doos staan en de 17 "De transbomber"
      Thanks! Gelukkig 2 2016versies.

      Comment


        Maar is jullie advies alsnog even loshalen en zelf verbinden of is het systeem te vertrouwen?

        Comment


          Daar is veel discussie over. Bij mij heeft het systeem wel eens gefaald. Dus ik neem geen risico s en doe het zelf wel.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
            Daar is veel discussie over. Bij mij heeft het systeem wel eens gefaald. Dus ik neem geen risico s en doe het zelf wel.
            Kan je de cakes zonder al te veel kleerscheuren uit de doos halen, aangezien ze aan de bodem zitten gelijmd?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door PyroP Bekijk bericht
              Kan je de cakes zonder al te veel kleerscheuren uit de doos halen, aangezien ze aan de bodem zitten gelijmd?
              Die vraag had ik ook.

              Comment


                Ja dat kan, geen probleem.

                Comment


                  Je kan ze zo los halen doe ik al jaren met de Rubro boxen. Alleen een klein beetje lekkage van de stopklei maar dat kan geen kwaad. Neem geen risico met het systeem. Als ik het zelf doorlont weet ik tenminste zeker dat het goed zit

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
                    Maar is jullie advies alsnog even loshalen en zelf verbinden of is het systeem te vertrouwen?
                    Die van mij had vreemd genoeg geen doorlontsysteem (2017 versie).

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Rico88 Bekijk bericht
                      Je kan ze zo los halen doe ik al jaren met de Rubro boxen. Alleen een klein beetje lekkage van de stopklei maar dat kan geen kwaad. Neem geen risico met het systeem. Als ik het zelf doorlont weet ik tenminste zeker dat het goed zit
                      Maar is dit los halen echt nodig om door te kunnen lonten dan? Ik ben de laatste jaren lui geworden en scheur de lont alleen nog maar naar de zijkant toe (en maar echt minimaal naar beneden) en verbindt de lonten daar aan elkaar. Dan naar beneden duwen en tussen de cakes klemmen (en eventueel stukje tape erboven), alle cakeboxen gaan op deze manier tot nu toe zonder pauzes af en nooit vonk overslag gehad. Op deze manier hoeven ze er niet uit gehaald worden.
                      https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
                        Die van mij had vreemd genoeg geen doorlontsysteem (2017 versie).
                        Ik las al dat de Rumble in the Jungle 2017 versie ook geen rubrosysteem heeft, dit is toch een soortgelijke box, dus zou goed kunnen dat de 2017 versie dit niet heeft, iemand die dit weet?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                          Ik las al dat de Rumble in the Jungle 2017 versie ook geen rubrosysteem heeft, dit is toch een soortgelijke box, dus zou goed kunnen dat de 2017 versie dit niet heeft, iemand die dit weet?
                          Ik heb hem even losgetrokken uit de doos en zoals je kunt zien heeft ook de 2017 versie het rubrosysteem.
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_004131.jpg
Vertoningen:1
Grootte:132,5 KB
ID:	1564962

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
                            Thanks! Gelukkig 2 2016versies.
                            Ik heb gelukkig ook 2x de 2016 versie
                            Vuurwerk is een passie!

                            Comment


                              Ik had de 2016 versie, maar geen lonten te bekennen. Zelf maar gedaan.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
                                Ik heb hem even losgetrokken uit de doos en zoals je kunt zien heeft ook de 2017 versie het rubrosysteem.
                                [ATTACH=CONFIG]36379[/ATTACH]
                                Is het het beste net boven de berg lonten de lonten te koppelen? Of toch helemaal naar beneden losscheuren en dan koppelen.
                                -FireworksHolland-

                                Comment

                                Working...
                                X