Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bij de 1e cake valt op dat de snelheid eruit is, da's wel jammer. Ook de laatste cake is net wat minder snel en heftig.. Prima box verder, maar al met al lijkt de 2017 versie net even wat minder dan die van vorig jaar.

    Comment


      Ik vind hem een stuk minder of niet ??

      Comment


        Redelijk slecht uitziet? Volgens mij valt dat nog wel een beetje mee toch?
        Gretzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
          En weer een video waar hij er redelijk slecht uitziet. raar toch dat deze op demo's zo matig lijkt, al was dit vorig jaar ook het geval en op straatfilmpjes een enorme topper. Zelf ook besteld en heb er alle vertrouwen in, maar zo op film vind ik het maar magertjes

          (ps niet mijn film)
          Ik ben blij dat ik de 2016 klaar heb staan!

          Comment


            Zit minder crackling in de eerste en derde cake maar verder issie gewoon hetzelfde

            Comment


              Aan de ene kant houdt het het spannend, aan de andere kant is het ook frustrerend aan onze hobby. Elk jaar is er wel weer een topper die dan niet op demo's wordt geschoten waardoor er een grote sample twijfel is. De gok moet je dus nemen, of je wacht een jaartje. Àls het een topper blijkt te zijn zit het vaak weer dicht bij afkeur, waardoor hij in de volgende batch wordt aangepast. Op die manier heb je nooit echt zekerheid. Tenzij je dus begin van het jaar de restvoorraad besteld, maar dan is mijn budget eigenlijk altijd op

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Zit minder crackling in de eerste en derde cake maar verder issie gewoon hetzelfde
                Dat inderdaad ja, minder agressieve crackling, minder brede crackling mines, lichte tempo veranderingen.
                Vind haast cake 2 de mooiste dit jaar, terwijl die vorig jaar minder leek dan de andere.

                Achja we gaan het meemaken, net van de boot allemaal wat vochtig. Dus wie weet Maar puur uitgaande van bovenstaand filmpje vind ik dit geen cakebox vh jaar waardig

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
                  Bij de 1e cake valt op dat de snelheid eruit is, da's wel jammer. Ook de laatste cake is net wat minder snel en heftig.. Prima box verder, maar al met al lijkt de 2017 versie net even wat minder dan die van vorig jaar.
                  Had eerlijk gezegt ook niet anders verwacht dat hij wat minder is, nadat de 2016 versie een sterrenkopper was, als hij vorige jaar door ILT gekeurd had geweest had hij nog ineens door de keuring gekomen dus begrijp wel dat rubro voor safe speelt, met als resultaat dat hij wat minder is.

                  Comment


                    Dan hadden ze alleen de effecthoogte aan hoeven passen toch? Nu mist deze bak de agressie waarvoor ik hem gekocht heb.

                    Comment


                      Geen paniek. Misschien nog wat vochtig ... ?

                      Comment


                        Ik vind cake 4 ook niet bijzonder

                        Comment


                          ppfff ik vind dit wel een verschil met vorig jaar . en toen had ik mijn twijfels of het wel waar gemaakt kon worden wat we gezien hadden op de rubro demo maar dat werd dubbel en dwars met oud en nieuw waar gemaakt . maar laten we hopen dat het goed komt , maar persoonlijk heb ik hier nu twijfels over denk dat rubro dit jaar deze wat terug gevoerd hebben om hem zeker door de keuring te krijgen gezien hoe transbomber het deed met oud en nieuw afgelopen jaar waar ook menig freak spraak over de spreiding van de crackling

                          Comment


                            Begreep in de zomer nog uit dit topic dat Rubro hem ongewijzigd wilde laten. De boeketten iets hoger laten knallen is prima, maar om het effect in te perken zou zonde zijn. Echter ga ik er vanuit dat dit nog een vochtig exemplaar is. Ik heb vertrouwen in Rubro, komt vast weer goed de 31e!
                            -FireworksHolland-

                            Comment


                              maandag ochtend chinees :P

                              Comment


                                Na alle positieve verhalen besloten om deze aan te schaffen. Krijg hem ook nog gratis van Valk dus denk dat ik er 1 om 18:00 en 1 om 0:00 doe.
                                Vuurwerk is een passie!

                                Comment

                                Working...
                                X