Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ja! Er stond eerst 199 euro bij.. het is net alsof ze hier meelezen en zelf dachten huh? 199 euro? Dan hebben we een typ fout gemaakt haha

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
      Ja! Er stond eerst 199 euro bij.. het is net alsof ze hier meelezen en zelf dachten huh? 199 euro? Dan hebben we een typ fout gemaakt haha
      Voor 199 had ik er zeker 1 overwogen.nu is het te duur vind ik
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
        Volgens mij zijn de 3 vuurwerkdiscount winkels van origine van Rubro. Die in Wierden is fietsenhandel van de Broeke = Ruud van de Broeke = Ru Bro
        Dat is de connectie van de 2
        Klopt helemaal wat je zegt. De discount winkels zijn gewoon winkels van Rubro zelf.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
          Ik vind sowieso al deze boxen wel heel voordelig.. erg interessant! Alleen jammer dat er geen beeldmateriaal is. Ik heb Rubro ff een vraag gestuurd van wat ik me precies moet voorstellen bij de Transbomber xxl.. en of al deze boxen van Rubro zelf zijn. Ik wil het weten haha
          Op hun YouTube kanaal zijn er wel een aantal boxen en cakes te zien.

          Blijkbaar lezen ze mee want het kruidgewicht is ook aangepast :P

          Zijn gewoon 4 transbombers dus.

          ben heel beniewd naar de Golden spider en Millenium crown
          Laatst aangepast door lbanoa; 27 October 2017, 19:44.

          Comment


            Maar gewicht 40 kg ??

            Comment


              Jammer dat 100 euro bij gekomen is..200 was het wel een ritje waard geweest.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                Iedereen hier al gehoord van de Transbomber xxl met 576 shots? Kun je voor 199 euro bestellen! Kwam deze vandaag tegen op het internet.. geen filmpje helaas.. ben wel heel erg benieuwd wat voor geweld daar uit komt..
                Lager kruitgewicht, de helft. Vermoed ook kleiner caliber om die reden. Voor 200 had ik em daarom laten staan en voor 300 al helemaal.
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  Ja ik zag al een aantal boxen op you tube! De Platinum Radical Box 1 spreekt me erg aan. Oranje effecten zie je niet heel vaak.. en 69 euro is gewoon goedkoop. Naar de Golden Spider en millennium Crown ben ik ook erg benieuwd, ze bevatten beide evenveel kruit als de Immortal Gold.

                  Comment


                    Sirens: Vast en zeker een kleiner caliber maar het tempo zal (vermoed ik) zeker nog een stuk hoger liggen dan de normale Transbomber, waardoor het een indrukwekkende rambak word. Eerst maar is wachten op beeldmateriaal voor we kunnen zeggen of ie 299 euro waard is..

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                      Lager kruitgewicht, de helft. Vermoed ook kleiner caliber om die reden. Voor 200 had ik em daarom laten staan en voor 300 al helemaal.
                      Kruidgewicht is aangepast naar 7 kilo

                      In de beschrijving staat ook gewoon dat het om 4 compounds in 1 doos gaat, dus gewoon 4 transbombers
                      Laatst aangepast door lbanoa; 27 October 2017, 21:45.

                      Comment


                        Sinds wanneer is de transbomber compound dan
                        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                        Kruidgewicht is aangepast naar 7/8 kilo

                        In de beschrijving staat ook gewoon dat het om 4 compounds in 1 doos gaat, dus gewoon 4 transbombers

                        Comment


                          De Gold Finger is geloof ik een omlabeling van de Immortal Gold. Iedergeval dezelfde effecten uit m'n hoofd gezegd.

                          Comment


                            Okee dus idd gewoon 4 Compound Transbombers, dit is dan ja gewoon een beest van een blok als het Caliber ook gelijk is aan de normale transbomber. Ik ben benieuwd naar het tempo en de opbouw van de effecten.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                              Okee dus idd gewoon 4 Compound Transbombers, dit is dan ja gewoon een beest van een blok als het Caliber ook gelijk is aan de normale transbomber. Ik ben benieuwd naar het tempo en de opbouw van de effecten.
                              geen idee, mischien alleen in deze xxl versie. Kruidinhoud en aantal schoten is gewoon gelijk aan de transbomber x4

                              Comment


                                Maar wel jammer als het 4 compound transbombers zijn. Had dan liever AAAABBBBCCCC en vooral DDDD gehad. Wat een zieke finale is dat?!

                                Comment

                                Working...
                                X