Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Iedereen hier al gehoord van de Transbomber xxl met 576 shots? Kun je voor 199 euro bestellen! Kwam deze vandaag tegen op het internet.. geen filmpje helaas.. ben wel heel erg benieuwd wat voor geweld daar uit komt..

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
      Iedereen hier al gehoord van de Transbomber xxl met 576 shots? Kun je voor 199 euro bestellen! Kwam deze vandaag tegen op het internet.. geen filmpje helaas.. ben wel heel erg benieuwd wat voor geweld daar uit komt..
      Waar heb je die zien staan?

      Comment


        Hier nog niet tegen gekomen idd, heel apart.


        Hebben nog meer cakes waar ik nog nooit van gehoord heb? Misschien een eigen lijn laten maken door Rubro? Anders weet ik het ook niet

        Comment


          Aangezien de labels op de boxen zijn aangepast naar Vuurwerkdiscount i.p.v. Rubro, zal dit wss een eigen lijn of iets zijn.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Dat er VWD opstond was me nog niet opgevallen, gezien de boxen eronder wel gewoon van Rubro zijn en de afbeeldingen lijken verdomd veel op Rubro cakes. Dacht namelijk dat Rubro dit wel vaker deed voor winkeliers???

            Al denk ik niet dat Rubro een cake voor een ander maakt die Transbomber XXL heet

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
              Dat er VWD opstond was me nog niet opgevallen, gezien de boxen eronder wel gewoon van Rubro zijn en de afbeeldingen lijken verdomd veel op Rubro cakes. Dacht namelijk dat Rubro dit wel vaker deed voor winkeliers???

              Al denk ik niet dat Rubro een cake voor een ander maakt die Transbomber XXL heet
              Misschien gewoon 4 keer de Transbomber?

              Comment


                Dat zou wel heel voordelig zijn 50 per stuk

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
                  Misschien gewoon 4 keer de Transbomber?
                  Klopt wel met het aantal schoten (144x4) maar niet kwa kruid gewicht van 4205 gram.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                    Hier nog niet tegen gekomen idd, heel apart.


                    Hebben nog meer cakes waar ik nog nooit van gehoord heb? Misschien een eigen lijn laten maken door Rubro? Anders weet ik het ook niet
                    http://www.vuurwerkdiscount.nl/vuurw...r=foldernummer
                    Daar zitten een aantal goed cakes tussen! Die zouden niet misstaan in rubros eigen landelijke lijn

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      Klopt wel met het aantal schoten (144x4) maar niet kwa kruid gewicht van 4205 gram.
                      Waarmee het dus per definitie een slap aftreksel is van de transbomber.

                      Comment


                        Ik vind sowieso al deze boxen wel heel voordelig.. erg interessant! Alleen jammer dat er geen beeldmateriaal is. Ik heb Rubro ff een vraag gestuurd van wat ik me precies moet voorstellen bij de Transbomber xxl.. en of al deze boxen van Rubro zelf zijn. Ik wil het weten haha

                        Comment


                          Is prima rubro spul. Palmspring was ookeen geweldigin. Ik vind dit een prachtbak! Bijna 600s rammen
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            En zo ziet die er uit.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	vwd_8476_transbomber_xxlc2.0_1_.png
Vertoningen:1
Grootte:119,6 KB
ID:	1562195
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Volgens mij zijn de 3 vuurwerkdiscount winkels van origine van Rubro. Die in Wierden is fietsenhandel van de Broeke = Ruud van de Broeke = Ru Bro
                              Dat is de connectie van de 2

                              Comment


                                En nu kost die 299????
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X