Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Op een of andere manier wordt ik er niet blij van. Zal dat toch eerst moeten beleven denk ik. Dus ik sla nog een jaartje over en probeer deze eerst op een demo te ervaren.

    Comment


      Ik hoop van harte dat deze bak volgend jaar net zo goed uit de verf komt!! Wacht komend jaar even af en misschien dat na het zien van wat demo's / filmpjes ik hem nog in huis haal!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
        Op een of andere manier wordt ik er niet blij van. Zal dat toch eerst moeten beleven denk ik. Dus ik sla nog een jaartje over en probeer deze eerst op een demo te ervaren.
        Ik vind hem eerlijk gezegd ook niet super. Ook ik heb hem niet van dichtbij gezien en begrijp de aantrekkingskracht van een hoop geweld dat niet al te hoog gaat, maar qua effecten vind ik hem niet zo bijzonder. Voor dezelfde prijs of minder kocht je ook de Trackmania, Showbox 2.0 of Crashbox. Op film vind ik deze 3 toffer. Maar misschien is het iets wat je 'live' gezien moet hebben.

        Comment


          Ik heb m ook niet live gehad en missch moet je m in t echie meegemaakt hebben maar ik loop er niet warm voor maar dat is kwesties n smaak denk ik!! Heb liever een brute box met mooie kleuren goeie burst en grote boeketten en daar kunnen we ook een hoop chaos mee creeeren! Kwestie van smaak...

          Comment


            Ook ik heb hem niet live mogen mee maken en afgaande van de filmpjes snap ik niet echt waarom velen deze box zo lyrisch maakt. Natuurlijk is het een behoorlijke rambak, maar voor deze winkelprijs zijn er voor mij toch betere boxen in omloop en ook voor een lagere prijs. Dat ze nu bij freakacties voor de helft staan is super maar nog steeds zou ik er niet voor gaan.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Als je midden in dat geweld staat beleef je hem toch echt anders.
              Zien is geloven...

              Comment


                Inderdaad, al snap ik het ergens wel. Voor mij was het bij ver de beste cakebox die ik gehad heb, totaal gekkenhuis. Maar op films komt het, zoals veel vaker, net wat minder heftig over. Snap de reacties van de mensen die hem niet gehad hebben dus wel. Al ben ik van mening dat als ze hem gehad zouden hebben ze een andere mening zouden hebben .
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Ik ben het met bovenstaande post eens! Koop deze box en je zult versteld staan!

                  Comment


                    Het ligt er ook nogal aan hoe en waar je schiet. Ik schiet een show met publiek op gepaste afstand, dan heb ik niet zoveel aan kleinere effecten die lager schieten. Maar juist grote boeketten doen het hem. Neem een Venom van vuurwerkmania, bizar grootte crackling boeketten. Die zou wel mooi samen met de transbomber kunnen ;)

                    Comment


                      Bij ons blies ie alle andere cakeboxen eruit.

                      Maar eerlijk is eerlijk 75 euro is een mooi bedrag voor een cakebox.
                      Zou willen dat de andere cakeboxen ook van die prijs klasse waren, maar helaas.

                      Overigens als ik naar de films kijk vind ik hem ook niet spectaculair. Daarom twijfelde ik even of ik er wel verstandig aan had gedaan om hem zo vroeg te kopen. Maar dacht laat me verrassen, wellicht valt het mee...... heb hem voor komend jaar al besteld. :-)

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Jorn89 Bekijk bericht
                        Bij ons blies ie alle andere cakeboxen eruit.
                        Welke cakeboxen blies hij eruit dan?
                        En het is toch geen wedstrijd?


                        Volgens de filmpjes snap ik de hype niet helemaal.. (zal de prijs wel zijn)

                        Ik vind hem te chaotisch en de combinatie vind ik ook niet bij elkaar passen..
                        Ik had zelf de Snowstorm als cracklingcake en die zou ik toch weer eerder nemen als de Transbomber.
                        Veel grotere boeketen en veel sierlijker..
                        Maar dat is mijn mening..

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Xtro Bekijk bericht
                          Welke cakeboxen blies hij eruit dan?
                          En het is toch geen wedstrijd?


                          Volgens de filmpjes snap ik de hype niet helemaal.. (zal de prijs wel zijn)

                          Ik vind hem te chaotisch en de combinatie vind ik ook niet bij elkaar passen..
                          Ik had zelf de Snowstorm als cracklingcake en die zou ik toch weer eerder nemen als de Transbomber.
                          Veel grotere boeketen en veel sierlijker..
                          Maar dat is mijn mening..
                          Hier blies hij de Cruel Traction, Spectacle Show 100 en de Showbox 2.0 eruit en dit zijn ook alle 3 toppers.

                          Natuurlijk is het geen wedstrijd maar de 1 vind je nou indrukwekkender dan de ander. Indrukwekkender is het goede woord. Want ik vond de andere 3 sierlijker maar voor chaos en spektakel in de straat vind in de Transbomber er dik boven uit steken.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                            Hier blies hij de Cruel Traction, Spectacle Show 100 en de Showbox 2.0 eruit en dit zijn ook alle 3 toppers.

                            Natuurlijk is het geen wedstrijd maar de 1 vind je nou indrukwekkender dan de ander. Indrukwekkender is het goede woord. Want ik vond de andere 3 sierlijker maar voor chaos en spektakel in de straat vind in de Transbomber er dik boven uit steken.
                            het komt er dus op neer dat het maar weer eens blijkt dat smaken verschillen. Ik vind hem op filmpjes ook helemaal niet zo goed eigenlijk. Ik heb hem nu aangeschaft voor volgend jaar. Misschien denk ik er dan anders over, maar als zoveel mensen er lyrisch over zijn dan moet het wel iets zijn.
                            Daarnaast ben ik meer van de goed uitgewerkte effecten etc. Maar soms moet je ff een keer wat anders proberen. Ben benieuwd.
                            greetzzzz
                            Eer was was was, was was is!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                              het komt er dus op neer dat het maar weer eens blijkt dat smaken verschillen. Ik vind hem op filmpjes ook helemaal niet zo goed eigenlijk. Ik heb hem nu aangeschaft voor volgend jaar. Misschien denk ik er dan anders over, maar als zoveel mensen er lyrisch over zijn dan moet het wel iets zijn.
                              Daarnaast ben ik meer van de goed uitgewerkte effecten etc. Maar soms moet je ff een keer wat anders proberen. Ben benieuwd.
                              greetzzzz
                              Ik deel jou mening, ik waardeer sierlijke cakeboxen zoals die van Pangu en Evolution fireworks meer. Maar een ramblok kan ik ook zeker waarderen! Ik heb 'm nu voor €75,- aangeschaft en voor dat geld vind je niet zo snel zo'n bak met 144 shots. Dit is zo'n blok dat je lekker na 00:00 schiet en iedereen los gaat!

                              Comment


                                ik vind goeie crackling net zo sierlijk als een peony...

                                Comment

                                Working...
                                X