Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Klopt, via die button kun je een youtube player in dit bericht zetten. Volgensmij is het vanaf je mobiel zelf niet mogelijk, moet je dan eerst uploaden op YT
    Oké dan doe ik dat als ik van het weekend thuis ben bedankt

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
      Snap die vergelijking sowieso niet de cruel traction is van een heel ander kaliber zeker als je naar de kwaliteit van de effecten kijkt bijvoorbeeld.
      heb je de transbomber live gezien ? van heel oud en nieuw heeft de transbomber meer indruk gemaakt dan de immortal gold :P

      Comment


        https://youtu.be/w6U6ckff7ew. Transbomber maal 2 staat aan het einde van het filmpje

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
          https://youtu.be/w6U6ckff7ew. Transbomber maal 2 staat aan het einde van het filmpje
          Wat een geweld met twee stuks!!!
          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            Ziet er bruut uit, misschien dat ik hem dit jaar ergens met korting kan krijgen !!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
              https://youtu.be/w6U6ckff7ew. Transbomber maal 2 staat aan het einde van het filmpje
              Wow niet normaal wat een geweld. Ik stond al met open mond te kijken met 1 bij mij in straat. Volgend jaar misschien ook maar 2 tegelijk schieten Hoeveel afstand had je tussen beide boxen?

              Comment


                Wow het kan dus nog gekker xD. Eigenlijk zou je er 3 verdeeld over de straat neer moeten zetten
                -FireworksHolland-

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                  Wow niet normaal wat een geweld. Ik stond al met open mond te kijken met 1 bij mij in straat. Volgend jaar misschien ook maar 2 tegelijk schieten Hoeveel afstand had je tussen beide boxen?
                  10 meter der tussen ik heb er al 3 besteld voor volgend jaar

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
                    10 meter der tussen ik heb er al 3 besteld voor volgend jaar
                    Waar kan je ze nu al bestellen dan ?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                      Als deze zo wordt zoals die zojuist geschoten is op de demo dan is voor 100% de cakebox van 2016-2017. Niet normaal wat een geweld van deze box afkwam!
                      Denk dat je gelijk gaat krijgen

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
                        10 meter der tussen ik heb er al 3 besteld voor volgend jaar
                        Tnx, dan heb ik een idee hoe ik ze moet positioneren in de straat. Maar waar heb jee ze dan besteld en mag ik vragen wat je betaald hebt voor de 3 samen?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
                          https://youtu.be/w6U6ckff7ew. Transbomber maal 2 staat aan het einde van het filmpje
                          Ziek! krijg nu al zin om er 2 in v schape te schieten :P

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door GTRulez Bekijk bericht
                            Ziek! krijg nu al zin om er 2 in v schape te schieten :P
                            Hahaha heftig

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                              Ik heb hem nou een paar keer gezien, maar ik vindt hem nog steeds niet mooi. Voor de crackling fans een mooie box. Cruel Traction/Rage/Cobra120 vind ik persoonlijk nog steeds beter dan deze.
                              Zelf ben ik absoluut geen crackling liefhebber, maar ik was gewoon overweldigd toen ik m live meemaakte. Dit had ik nog niet eerder meegemaakt. Deze past bij mij in het rijtje van boxen die de lat om de zoveel tijd een stuk hoger legt, zoals de Golden Power in zijn eerste jaar en de CT.

                              Comment


                                Kunnen jullie stoppen over de transbomber te praten?
                                Straks wil ik nog een derde kopen...

                                Comment

                                Working...
                                X