Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Voor de zekerheid de kachel al wat hoger gezet. Ga straks nog het nodige halen.
    Waaronder de Transbomber.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Hoe word je cake droog dan. Waar is het het belangrijkste dat die droog is. Ik heb vloerverwarming dus dat lijkt me wel voldoende of moet die echt naast de kachel staan. Moet je ze ook dan uit de doos halen. Trouwens bij het doorlont systeem moet je deze lontjes aanelkaar verbinden of brand die gewoon door het papier heen.

      Comment


        Het liefst zo dicht mogelijk tegen de cv aan. Kacheltje lekker laten snorren.
        Heb vanmiddag nog wat knallers (Burning Attack) gehaald die waren zeiknat. Staan nu heerlijk te drogen voor de cv.
        Komt de knal ten goede geloof me. Geld dus ook voor cakeboxen.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Ik zet ook altijd de cv hoog, maar ik trek eigenlijk altijd de folie boven de tubes af. Dan kan het vocht ook meteen weg.

          Comment


            Drijfnat is een groot woord maar t scheelt niet veel! Versie zonder mania folie, lonten in het modden dus ff schotje fixen

            Comment


              Ik heb vandaag 4 versies gezien...hahaha.
              1ste met 1 mania cake
              2de met 2 mania cakes.
              En ja zelfs eentje met 3 mania cakes.

              Maar wat een TOP service bij TP Vuurwerkshop, ze hebben de voorraad geheel door gezocht en ja, waarempel 2st gevonden met alleen folie cakes erin..en die zijn dus bijde meegegaan.

              Thanks Eric en Team..

              Comment


                Werkt perfect op een balk.
                Doe dit ook met de CT en Six best.
                Geen overslag en loopt prima door.
                Heb ook een maniacake erbij maar ach we zien wel
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  Staat er nog wat op het etiket qua kruitinhoud? Bij de crashbox namelijk "maar" 624 gram i.p.v. 1500. Benieuwd of dat bij deze ook zo is ;)

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Kruit_Freak Bekijk bericht
                    Staat er nog wat op het etiket qua kruitinhoud? Bij de crashbox namelijk "maar" 624 gram i.p.v. 1500. Benieuwd of dat bij deze ook zo is ;)
                    Heb hem ff niet bij de hand maar cake 1 en 3 rond de 400 gram en cake 2 en 4 500 gram. Totaal tegen de 1800 gram. Is ook geen 2000 maar 624 bij de Crash Box is wel erg karig..

                    Deze box blijft ons tot het laatste moment bezighouden, nu weer met de Geisha cakes erin. Ach, het houdt ons 'van de straat'. Dat ze gewoon het Rubro doorlontsysteem stemt me positief. Wellicht alleen wat gehannest met het folie.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                      Hoe word je cake droog dan. Waar is het het belangrijkste dat die droog is. Ik heb vloerverwarming dus dat lijkt me wel voldoende of moet die echt naast de kachel staan. Moet je ze ook dan uit de doos halen. Trouwens bij het doorlont systeem moet je deze lontjes aanelkaar verbinden of brand die gewoon door het papier heen.
                      als je Cv hebt daar tegen aanzetten met de onderkant tegen de radiator aan, eventueel wat gaatjes prikken in de folie die de tubes bedekt.

                      De massa waar tevens dus ook het meeste vocht zit zit onderin de tubes en door een gaatje in het folie kan het vocht mooi ontsnappen.

                      Comment


                        pfieuw ik heb ook mn Transbomber binnen, zonder rare fratsen zoals geisha folie oid (komt allemaal uit dezelfde fabriek vandaan)

                        Had vannochtend mn bestelling opgehaald alleen de crash box en de transbomber waren nog helemaal niet binnen gekomen, vanmiddag om 3 uur telefoontje....hij is aangekomen! gauw in de auto gesprongen en ze allebei opgehaald. de crashbox is al startklaar, nu de transbomber nog ff

                        Comment


                          ik lees hier van alles over het doorlont systeem,ik heb 2 transbombers zonder dat bundeltje lont?
                          heb het van alle kanten bekeken en opengemaakt maar niets...
                          toch maar goed dat ik gedacht heb:lont ze toch zelf maar door.
                          ps kan geen foto maken..

                          Comment


                            Haha hier nog een, blijkbaar een maandagmorgenchinees geweest haha.

                            die van mij mist het doorlont systeem maar stond wel vastgeplakt in de doos. had ie mooi stil gevallen ff checken dus mensen!

                            Comment


                              Die van mij is al doorgelont
                              Attached Files
                              -FireworksHolland-

                              Comment


                                haha ik begin zelfs te twijfelen of ik niet 2x de all at once cake heb haha.

                                Cake 1 is van voor naar achter vol met roze lont tussen de tubes
                                Cake 2 is van voor naar achter vol met geel lont
                                Cake 3 heeft in de rijen roze lont maar aan het einde van de rij grijs/wit lont, das een vertraging voor een salvo dus die klopt
                                Cake 4 zit ook van voor naar achter vol met roze lont

                                Apart we gaan het mee maken :P denk dat ie kort maar heel krachtig word hahaha

                                Comment

                                Working...
                                X