Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Blijft een vette bak!

    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      Op film denk ik altijd meh dit is m niet voor mij maar heb m zelf ook gehad in de straat blijft dit een absolute topper!

      Comment


        Nooit gehad maar gaat er 100% komen als afsluiter dit jaar

        Comment


          zat even wat jaarwisseling 2021/2022 videos te kijken en spotte bij 6:04 en 17:16 een transbomber. het zegt wel wat over de populariteit als je 2x een transbomber in hetzelfde beeld vindt

          Comment


            deze ook gekocht voor een leuk prijsje, is mijn 1e keer! ben benieuwd!!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door LompeBoer Bekijk bericht
              Op film denk ik altijd meh dit is m niet voor mij maar heb m zelf ook gehad in de straat blijft dit een absolute topper!
              Echt exact dit. Elke keer als ik hem op video zie dan denk ik weer mwah. Maar heb hem al een jaar of 4 a 5 achter elkaar gehad en hij blijft me verbazen. Gegarandeerd gejuich van de straat als deze afgelopen is.

              Comment


                Dit blijft toch echt wel een van de toppers voor in de straat hoor. Het lijkt op film vaak wat simpel, maar de crackling en het tempo zijn in de straat echt indrukwekkend. Heerlijke rammer. Blij dat hij er weer per 3 staat komende jaarwisseling!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Ben blij dat ik er nu al 2 heb kunnen bemachtigen. Gebruik hem vaak als finale

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
                    zat even wat jaarwisseling 2021/2022 videos te kijken en spotte bij 6:04 en 17:16 een transbomber. het zegt wel wat over de populariteit als je 2x een transbomber in hetzelfde beeld vindt
                    Kun je mij privé een bericht versturen waar je hem gekocht hebt tegen mooie prijs

                    Comment


                      Ik heb (nog) geen transbomber gekocht. Kan ze bij mij in de buurt nog niet echt vinden bij de winkels die al open zijn

                      Comment


                        Gebruik deze eigenlijk ook altijd als finale, maar voor €105 heb je ook een Berlin van vulcan met dubbele finale. Aangezien de transbombers ook wel 85-90 euro zijn ga ik dit jaar maar eens voor de Berlin denk ik.

                        Comment


                          Blijft een mooi blokkie, ideaal finale materiaal. Keer per 3 geschoven in w shape. voor die 85, heb je echt een mooie chaos.

                          Comment


                            Ook in de pocket dit jaar. Is het trouwens nog steeds een soort van semi-compound? Of gewoon ouderwets met tape en tie-wraps aan de slag?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                              Ook in de pocket dit jaar. Is het trouwens nog steeds een soort van semi-compound? Of gewoon ouderwets met tape en tie-wraps aan de slag?
                              Als er "Transbomber" op staat moet je doorlonten. Als er " de transbomber" op staan is het compound geloof ik

                              Comment


                                4 keer besteld voor gemiddeld 67€ p/st, kunnen we een paar jaartjes vooruit.

                                Comment

                                Working...
                                X