Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door PyroLunatic010 Bekijk bericht
    Zullen we voortaan gewoon lekker productie bakken schieten ipv samples ben je van dat geouwehoer af
    Leuk idee alleen is er in de zomer nog nergens een Chinese fabriek die al productie produceert voor Europa. Er is een volgorde in produceren kwa landen( zover ik begrepen heb) en wij zijn nu eenmaal pas in Oktober/November aan de beurt.
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
      De cake heeft ook gewoon een lekker tempo en met die dikke salvo op het einde heerlijk , zelf al worden de effecten wat kleiner en het tempo hetzelfde dan is het nogsteeds een goeie box voor 75-100 euro.
      Dat lijkt zo doordat er 2 worden geschoten. Als je goed alleen naar de linkerhelft kijkt zie je dat de bak in het begin erg saai is. Alleen cake C en D zijn goed

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
        Dat lijkt zo doordat er 2 worden geschoten. Als je goed alleen naar de linkerhelft kijkt zie je dat de bak in het begin erg saai is. Alleen cake C en D zijn goed
        Dat weet ik , ik blokkeer altijd de helft van het scherm. Van mij hoeft de lucht niet meteen vol te zijn juist mooi opbouwen. Saai vind ik hem in ieder geval niet.

        Comment


          Ik zou deze box in combinatie met 2 chrackling chry 2.0 als finale willen schieten. Maar ik ben benieuwd of 2x chrackling chry de ultieme afsluiter is of toch cake D in dit geval??

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door XVIII Bekijk bericht
            Ik zou deze box in combinatie met 2 chrackling chry 2.0 als finale willen schieten. Maar ik ben benieuwd of 2x chrackling chry de ultieme afsluiter is of toch cake D in dit geval??
            Twee Crackling Chry 2.0

            Comment


              Ik denk juist cake D.

              Comment


                Tempo cake 1&2 iets langzamer, +/- 10/15sec per cake.(beide zeker niet te langzaam, eerder beter) 3 en 4 gelijk als op demo. Effecten lijken groot en knal erg goed! Crackling wat halverwege blijft hangen tijdens t omhoog gaan erg fel/hard! Als die zo wordt zoals gezien op productiefilmpje China dan doet die zeker mee voor t product vh jaar! Alleen, productiefilm China zegt natuurlijk ook niet zoveel. ;) Meer info? Binnenkort op de winkeliersdemo's

                Comment


                  Deze is wel heel erg vet! Ben benieuwd wat ie op een winkeliersdemo doet.

                  schiet al jaren vaste prik de event bakken, die gaan ieder jaar als vanouds nog nooit slechte ervaring met rubro gehad dus denk dat het wel goed zit hoor!

                  Comment


                    Ziet er erg netjes uit. Ik ben van plan dit jaar voor het eerst echt een cakebox te kopen (heb normaal altijd losse cakes) en deze staat toch wel boven aan mijn lijstje op het moment. Denken jullie dat het veilig is om deze nu al te bestellen of zal ik nog even wachten op de winkeliersdemo? En wanneer zouden we die demo kunnen verwachten?

                    Comment


                      Je kan net zo goed wachten, deze cakebox is neem ik aan tot kerst nog gewoon te bestellen toch? Dus je kan het altijd nog doen.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Je kan net zo goed wachten, deze cakebox is neem ik aan tot kerst nog gewoon te bestellen toch? Dus je kan het altijd nog doen.
                        Klopt. Ik ga er vanuit dat de korting gewoon de hele maand geldt. Hij staat namelijk omschreven als maandaanbieding. Alleen niet te hopen dat hij uitverkocht is dan... ;)

                        Comment


                          Deze ook besteld, was bij de winkeliersdemo zo vet. Dat ik het er maar op waag.

                          Begreep wel dat hij al uitverkocht was bij Rubro zelf (door reserveringen van winkels) en dat hij in de winkels ook flinke hardloper is.
                          Groeten...:)

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
                            Deze ook besteld, was bij de winkeliersdemo zo vet. Dat ik het er maar op waag.

                            Begreep wel dat hij al uitverkocht was bij Rubro zelf (door reserveringen van winkels) en dat hij in de winkels ook flinke hardloper is.
                            Is de winkeliersdemo een beetje hetzelfde als het product zelf?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door VuurWater Bekijk bericht
                              Is de winkeliersdemo een beetje hetzelfde als het product zelf?
                              zover ik weet is deze nog niet geschoten op demo,s

                              Comment


                                Hij is inderdaad nog niet geschoten op demo's. Hopelijk krijgen we hem nog te zien voor de 31ste.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X