Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Absolutbeginner Bekijk bericht
    Aansluitend op bovenstaand, even iets kritisch.
    het viel mij vorig jaar ook al op,(maar wist toen nauwelijks iets af van deze VW materie) hoe ‘rommelig’ sommige cakes/boxen geleverd worden.
    Nu lees ik ook weer over diverse verpakkingen, uitvoeringen, onlogisch geplaatste cake’s, lonten waar iets mee is enz.
    Lees dit trouwens ook wel bij andere topics, ook over bestellingen die, als het opgehaald wordt pas thuis blijkt dat er hele andere cakes in een doos zitten, dit is oa bij de fa. V. gebeurt en iemand hier op het forum was daar, begrijpelijk nogal pissed-off over.

    Tevens vindt ik het persoonlijk raar en redelijk unfair dat er tijdens demo’s, (naar later blijkt) andere boxen/cakes worden geschoten dan wat er later in de winkels geleverd wordt.
    Ook het afschieten van twee cakes/compounds tijdens demo’s vindt ik verwarrend.


    Wellicht ben ik naïef, ook omdat ik dus vorig jaar pas ben ‘ingestapt’
    Maar het gaat hier niet om Blokker of Action spullen van €5.- o.i.d.
    Cakes van vaak meer dan 100.- p/s worden massaal verkocht en daar mag je toch wel een degelijk product voor verwachten?

    De ‘Die Hards’ hier op het forum zijn hierin beter ingevoerd dan ik, maar ligt hier niet een taak richting de inmporteurs?

    Of weten zij ook wel dat ‘wij’ de fanatiekelingen toch wel blijven kopen ondanks de div. defecten?
    ik snap je punt opzich wel, heb ik in het begin, nog wel eens, ook wel gedacht,
    ik betaal 100,- voor een product en dan klopt er iets niet.
    maar wat Richardus ook al aangeeft, in China wordt onder een best hoge druk het vuurwerk gemaakt, het had liever gisteren klaar moeten zijn dan vandaag, en ja, dan sluipen er wel eens foutjes in.

    wat betreft de demo's, dat is een oneindig lange discussie, is het gek dat er samples worden geschoten, ja en nee...
    waar het vooral om gaat is het soort effect, de kleur, het aantal schoten, snelheid etc.
    in de tussentijd wordt het betreffende product gemaakt met de juiste hoeveelheid kruit en effect lading, en ja, vaak is dat net even iets minder dat wat er in een sample zit.

    door te begrijpen waarom iets zo is als het is, is soms lastig, maar het geeft je wel een hoop duidelijkheid als je weet hoe het zit, i.p.v. dat je je loopt te ergeren aan het feit dat er samples geschoten worden op een demo

    geniet van vandaag, daar draait het uiteindelijk om!
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

    Comment


      Alle Guy’s & Dolls met de Transbomber heel veel plezier vanavond en een top 2019 gewenst!

      Comment




        Zojuist de 2018 batch geschoten. Helaas stons ik net te dichtbij maar wat een topper is t toch!
        Ik heb een kort lontje.......

        Comment


          Vanmiddag toch nog 1 op de kop getikt bij een happy hour.
          Die gaat mooi een jaartje op zolder denk ik ...

          Comment


            Wat betaal je nou voor zon box in de happyhour?

            Comment


              5 tientjes

              Comment


                Wow lekkere prijs

                Comment


                  Die van mij had ineens kleurtjes bij cake 2, echt een prachtige toevoeging.. Maar ik had wel een oudere versie, want ik hoefde hem niet door te lonten door het doorlontsysteem.. Blijft toch echt wel een topper dit.

                  Comment


                    Hij deed het nog als vanouds, had de 2016 versie en hoewel ie maar 25mm is knalt ie kwa burst er menig 30mm blok uit

                    Comment


                      Deze vond ik beter als vorig jaar! Heerlijke crackling tot de grond, harde burst en gewoon een rambak! Had hem afgeschoten gevolgd door de evo bomber en kreeg applaus in de straat. Vader en zoon vroegen of het illegaal was en waren stom verbaasd dat je dit in NL kon kopen!

                      Comment


                        2018 versie hier. Hij ramde als een gek, crackling tot aan de grond en heerlijk tempo. 100% volgend jaar weer en waarschijnlijk wel meer dan 1.

                        Comment


                          2018 versie hier. Wat een geweldig ding 3e jaar op rij . Knalde een illegsle jorge jw4011 er finaal
                          Uit. Genieten!!!!!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Cobazn Bekijk bericht
                            2018 versie hier. Wat een geweldig ding 3e jaar op rij . Knalde een illegsle jorge jw4011 er finaal
                            Uit. Genieten!!!!!!
                            Dan heb je een ander blok dan ik gehad. Mijn transbomber ging lekker maar niet prof vergelijkbaar.
                            Vuurwerk is een passie!

                            Comment


                              2018 was dik! Alleen de finale ging net niet zo snel als 2016. maar wel snel genoeg achter elkaar.
                              Absolute topper weer voor 67,50.

                              Comment


                                Wat een BOX is dit! Lekker hoor. Genieten geblazen...Deze maakte bijv. meer indruk dan de Acatenango.
                                Niet te vergelijken weet ik maar toch.

                                Comment

                                Working...
                                X