Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ben wel benieuwd naar productie 2018, miss is die weer wat opgekrikt ten opzichte van 2017
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
      Ben wel benieuwd naar productie 2018, miss is die weer wat opgekrikt ten opzichte van 2017
      Ik hoop het, dan pas ga ik hem weer eens aanschaffen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door firepower Bekijk bericht
        wat is zo speciaal aan productiejaar 2018 dan ????
        Nou ja, je hebt 2 edities. Deze box heeft de naam ''De Transbomber'' en ''Transbomber'' heb je ook nog. Iets met twee verschillende fabrieken geloof ik. Of er verschil in uitwerkingen in zit, weet ik zo niet.
        Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
          Klopt de oman is echt een dikke bak, transbomber was ook heel dik het eerste jaar. Alleen de Oman is wel iets duurder maar wel weer iets meer stijlvoller dan de bomber. Heb zelf 2 x cake 3 en 4 besteld van de bomber deze schiet ik 2 om 2 lijkt me toch wel een beetje chaos. Maar je hebt zeker een goede keus gemaakt met de Oman.
          Klinkt goed!!

          Valt me op dat er nog weinig filmpjes zijn met productie van 2018 trouwens
          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

          Comment


            Helemaal waar Tresher!
            Was mij ook al opgevallen!

            Comment


              erg leuke rambak alleen door de wind van afgelopen jaar vond ik hem toch wel een stuk minder

              Comment


                Wil dit Transbomber topic niet “vervuilen” hoor, maar ik vraag mij af wat jullie hier van de nieuwe compound van Vulcan vinden,de Berlin. Ziet er ook goed uit, een soort van beter gestructureerde TB!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door PyroBeast Bekijk bericht
                  erg leuke rambak alleen door de wind van afgelopen jaar vond ik hem toch wel een stuk minder

                  Elk stuk siervuurwerk is minder door teveel wind das nogal logish...

                  Comment


                    Mooi, maar is geen 2018 productie toch?

                    Comment


                      Zoals de meeste Rubro producten gaan ze elk jaar achteruit. Erg zonde.
                      https://store.steampowered.com/curator/43922535

                      Comment


                        Vanavond geschoten bij de demo van Kuiper in Koekange. Ik vond hem gaaf !
                        Weet niet welk jaartal deze uit is/was.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                          Vanavond geschoten bij de demo van Kuiper in Koekange. Ik vond hem gaaf !
                          Weet niet welk jaartal dese uit is/was.

                          Die ging vrij rap daar
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            Vooral de 2e cake was erg snel vergeleken met “normaal”

                            Comment


                              deze morgen is vergelijken met oman van vulcan . worden samen geschoten bij de demo van vuurwerk tilburg benieuwd welke wint ( oman was vorig jaar een klasse beter )

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                                Vanavond geschoten bij de demo van Kuiper in Koekange. Ik vond hem gaaf !
                                Weet niet welk jaartal deze uit is/was.

                                Zo was het eerste jaar ook, een echte rammer

                                Comment

                                Working...
                                X