Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

    Comment


      Ik vind 'm nogal mager op jouw filmpje, vooral de crackling boeketten zijn een stuk minder dan eerst. Ligt natuurlijk deels aan de wind, maar daar had verder elk product vorig jaar wel last van.

      Comment


        Even a broken clock is right twice a day.

        Comment


          Aardig snelle Transbomber
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
            Aardig snelle Transbomber
            Transbomber is toch 144 shots

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
              Transbomber is toch 144 shots
              scherp......

              Comment


                Weet iemand toevallig het formaat en netto gewicht van de Transbomber? Dacht netto 5kg?

                Comment


                  Bruto 4.9kg, netto 2kg

                  Comment


                    Sorry dan bedoel ik bruto.. dat is waar "ze" naar kijken toch?

                    Comment


                      Ja zo stom is dat nog steeds maa zolang je niet opzichtig doet hoeft het geen probleempunt te worden

                      Comment


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20181030-220323__01.jpg
Vertoningen:1
Grootte:130,9 KB
ID:	1568131

                        Ik zoek eigenlijk letterlijk deze specs

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Ja zo stom is dat nog steeds maa zolang je niet opzichtig doet hoeft het geen probleempunt te worden
                          Volledig mee eens! Maar zit ook de showtjes uit te denken dus ook qua pallets of platen hout. Vandaar!

                          Comment


                            Ik zie steeds vaker dat als producent van deze klassebak Rubro en Geisha is! Vooral op Duitse sites. Weet iemand of dit eigenlijk dezelfde producent dan is?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door PonPyro Bekijk bericht
                              Ik zie steeds vaker dat als producent van deze klassebak Rubro en Geisha is! Vooral op Duitse sites. Weet iemand of dit eigenlijk dezelfde producent dan is?
                              Rubro, Mania, maakt niet uit, produceren beide in dezelfde fabriek(en)
                              https://www.houtse-bazar.nl

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door PonPyro Bekijk bericht
                                Ik zie steeds vaker dat als producent van deze klassebak Rubro en Geisha is! Vooral op Duitse sites. Weet iemand of dit eigenlijk dezelfde producent dan is?
                                En in China zijn bij het drukken van de omdozen wat foutjes gemaakt. Op de Immortal Gold doos staat dit jaar bijv. een Geisha-logo...
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X