Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
    2016 versie. Vond m wat laag schieten, wat op zich niet erg was omdat t flauwe boektjes zijn. Ik had deze gehaald juist vanwege Lle lyrische berichten van vorig jaar er op en cakebox van het jaar zijnde. Ik snap daar sus niks van. Vond dit tegenvallen. Zelfs de laatste all at once cake viel tegen.. had meer wauw verwacht. Crash box vond ik spannender
    Tja smaken verschillen maar deze valt gewoon wel in de smaak bij velen.

    Comment


      Ook 2016 versie hier. Qua chaos was dit de topper van de avond wat cakeboxen betreft!

      Comment


        video

        Rubro TransBomber 2017 versie, Zelf goed doorgelont gekregen alleen jammer van de wind

        Laatst aangepast door PyroSpa; 1 January 2018, 15:55. Reden: video

        Comment


          Had de 2017 versie en was bang dat die minder zou zijn dan afgelopen. Was absoluut niet het geval. Het is echt een supermooie box. Die laatste cake is geweldig

          Comment


            Ik had de Transbomber dit jaar voor het eerst. Vond het op de laatste 2 cakes na best wel een slappe hap. Lijkt een slap aftreksel van vorig jaar als ik die video's mag geloven. Vooral bij de eerste twee cakes relatief laag tempo, weinig spreiding, kleine, slappe boeketjes.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Daaanvdb Bekijk bericht
              Ik had de Transbomber dit jaar voor het eerst. Vond het op de laatste 2 cakes na best wel een slappe hap. Lijkt een slap aftreksel van vorig jaar als ik die video's mag geloven. Vooral bij de eerste twee cakes relatief laag tempo, weinig spreiding, kleine, slappe boeketjes.
              Je staat er ook een mooie eindje vandaan. Ik stond er 5 meter af.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                Je staat er ook een mooie eindje vandaan. Ik stond er 5 meter af.
                Denk dat die paar meter verschil niet het verschil in beleving verklaard. Andere cakes presteerden, met dezelde kijkafstand, veel beter. Waren gewoon kleine boeketten, vooral bij de eerste twee cakes

                Comment


                  Was weer genieten van deze topper. Had wel het idee dat de 2016 versie toch een tikkie beter was dan de 2017 versie maar alsnog knalt hij heel veel andere boxen eruit. Doorlontsysteem werkte prima. Had 2 van deze naast elkaar staan en ze gingen precies gelijktijdig af, wat een geweld

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                    Ik heb hem zelf doorgelont met de lonten bovenop. Geen gebruik gemaakt van dat doorlontsysteem, weet ook niet of dat erop zit. Had er 2 dus hopelijk gaat die andere wel goed straks.
                    Ik heb de 4 achter elkaar gezet (alle lonten zaten namelijk aan 1 kant), durfde het niet aan om deze in de doos allemaal bij elkaar te hebben in het midden. Voor de zekerheid de lonten ook nog aan elkaar vastgemaakt met schilderstape.

                    Hij ging perfect, heerlijk tempo, ik had hem vorig jaar ookal, maar ook volgend jaar ga ik hem weer nemen. Prachtige doos voor een prijs van 95/99 euro.

                    Comment


                      Wat een geweldenaar was het toch weer. Ondanks dat hij iets hoger knalde en het waaide was de spreiding prima. Weer erg van genoten in ieder geval
                      -FireworksHolland-

                      Comment


                        Heb er gisteren 3 geschoten, geweldig! Een en al spektakel. Het systeem werkte voor mij ook prima, zelf niet doorgelont. Iedereen in m'n straat stond te genieten, volgend jaar weer van de partij!

                        Comment


                          Fijne box, alleen ging bij mij cake 2 wel heel snel, en cake 3 en 4 vrijwel tegelijk

                          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                          Comment


                            Had de Transbomber dit jaar voor het eerst, maar ik twijfel of deze nog een keer op de lijst staat. Ben wel klaar met de crackling tijd voor boxen met meer afwisseling.

                            Comment


                              Hier ook mijn 2017 versie welke ik wel zelf moest doorlonten (geen rubro systeem).
                              Geweldige bak me mooie opbouw!
                              Zeker een aanrader, de hele straat keek gezellig mee! En die laatste 2 cakes, om te smullen!

                              Neem het ervan!

                              Comment


                                1 schoot bijna helemaal laag. 1 ging aardig goed maar nog erg snel!

                                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                                Comment

                                Working...
                                X