Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
    Jullie maken me nerveus! Heb de Rubro boxen niet bekeken en dus ook niet doorgelont. Heb de Transbomber en Crashbox. Zie nu wel heel veel meldingen dat er geen Rubro systeem inzit.
    Gewoon even lostrekken, 1 kant van de doos los snijden cakeje eruit en kijken of er trosjes lont zitten (en of ze tegen elkaar zitten) Wil je zeker zijn knoop ze zelf even aan elkaar, heb ik ook gedaan. Better safe then sorry

    Comment


      Bij mijn Transbomber is het Rubro doorlontsysteem aanwezig. Ik heb bij alle cakes het karton/papier voorzichtig weggehaald, zodat de lontjes zichtbaar zijn. Daarnaast heb ik een extra stukje karton toegevoegd in verband met de vonk overslag.
      De cakes staan al strak tegen elkaar aan in de doos, maar voor de zekerheid heb ik rondom de doos tape geplakt. Hiermee staan ze dus nog strakker tegen elkaar aan.
      Dit moet wel goed gaan, heb alle vertrouwen in het Rubro doorlontsysteem .

      Comment


        Denk alles idd wel goed komt.
        De lonten van mijn TB aan elkaar geknoopt en getapet volgens het reservelont systeem,...waarvoor nogmaals dank iedereen!

        Lontjes netjes opgeborgen tussen de cakes en tussenruimtes voorzien van alufolie.
        Daarna cake aan elkaar getaped en daarna in terug in de doos gezet.
        Ben erg benieuwd vannacht!,,..,:-) en duimen dat de wind een beetje gaat liggen!!Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20BE75A8-4B88-4D97-8D0C-0F3A9E1EF731.jpg
Vertoningen:1
Grootte:196,5 KB
ID:	1565286

        Comment


          Gek inderdaad dat de ene wel een systeem heeft en de ander niet. Ik ben er even vanuit gegaan van niet omdat de cakes los eruit te halen zijn.. Dan lijkt me niet dat ze verbonden zijn . De ZERO Tollerance die zat wel gelijmd. Maar ik heb niet meer gekeken of deze gelust was, dus ook zo verbonden.

          Thanks iedereen voor de tips en het meekijken! Ik ben ook benieuwd vannacht! En idd hopelijk geen regen en geen harde wind meer!! Iedereen een geweldige jaarwisseling vanavond en alvast de beste wensen voor 2018! En uiteraard voorzichtig aan allemaal!

          Comment


            Ik heb de versie dat alle lonten aan 1 kant van de cakes zitten. Hierdoor komen in het midden heel veel lonten samen. Het lijkt mij dus slim ze achterelkaar te zetten. Als ik ze dan vasttape, werkt het systeem van rubro dan goed genoeg om automatisch door te lonten zonder wat te hoeven doen?

            Comment


              Ben blij dat ik deze om 18 uur heb geschoten. Was niet slecht maar toch beduidend minder dan vorig jaar. Klapte een stuk hoger enctempo vond ik voor mijn gevoel ook iets trager. Sla hem volgend jaar sowieso over

              Comment


                Dik blok! Afgestoken om 18:00 en ging lekker. 2016 versie. Alleen laatste blok ging niet af dus moest die los afgestoken worden. Zonde..
                Vuurwerk is een passie!

                Comment


                  Ging het automatisch doorlont systeem verder wel goed?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MrBlueEyes Bekijk bericht
                    Ging het automatisch doorlont systeem verder wel goed?

                    Ik heb hem zelf doorgelont met de lonten bovenop. Geen gebruik gemaakt van dat doorlontsysteem, weet ook niet of dat erop zit. Had er 2 dus hopelijk gaat die andere wel goed straks.
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      2017 versie en zelf vastgezet ging als een tierelier..

                      Comment


                        Vreemd ik heb specifiek 2016 versie besteld bij Meester Lelystad. Staat ook 561 Transbomber op de doos en geen 'de' ervoor. Kan nergens een jaartal vinden, maar er zaten geen rubriek doorontwikkeling systeem lontjes in. Dus gewoon onderaan de tubes aan elkaar geknoopt. Geen idee welk jaar ik nu heb. We gaan zien hoe die presteert vannacht.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
                          Vreemd ik heb specifiek 2016 versie besteld bij Meester Lelystad. Staat ook 561 Transbomber op de doos en geen 'de' ervoor. Kan nergens een jaartal vinden, maar er zaten geen rubriek doorontwikkeling systeem lontjes in. Dus gewoon onderaan de tubes aan elkaar geknoopt. Geen idee welk jaar ik nu heb. We gaan zien hoe die presteert vannacht.
                          Dan heb je de 2016 versie.

                          Op de 2016 doos staat: 'Transbomber'
                          Op de 2017 doos staat: 'De Transbomber'

                          Comment


                            "De transbomber" was super, straks de "Transbomber" testen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
                              Vreemd ik heb specifiek 2016 versie besteld bij Meester Lelystad. Staat ook 561 Transbomber op de doos en geen 'de' ervoor. Kan nergens een jaartal vinden, maar er zaten geen rubriek doorontwikkeling systeem lontjes in. Dus gewoon onderaan de tubes aan elkaar geknoopt. Geen idee welk jaar ik nu heb. We gaan zien hoe die presteert vannacht.
                              Ik had exact hetzelfde. Zien het straks wel. Heb ook de event v gehad, en al gestookt. Heerlijk ding!!

                              Comment


                                Bij mij bleef cake 4 staan maar heb er nog 3

                                Comment

                                Working...
                                X