Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Had m dit jaar niet maar vond m op de demo van Huisman weer helemaal prima. Ook de spinners. Echt een bakkie die je er altijd bij kunt nemen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Blijf het een mooie box vinden, ook dit jaar weer 2 keer geschoten. Box is vaak voor een leuke prijs te vinden in de freakactie en daarom goed te doen per 2.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Met die spinners nog steeds een prima box, alleen voor de huidige prijzen haal je denk ik betere alternatieven in huis

        Comment


          Vorig jaar heb ik deze geschoten. Ik heb er een dubbel gevoel bij. Ja, de effecten zijn leuk, die spinners ben ik dol op. Bij mij zaten er echter diverse ploffers tussen en niet alle effecten klapten mooi open. Ook waren veel effecten vrij klein. Kan ook aan de wind hebben gelegen. Maar deze ervaring in combinatie met de huidige prijzen weerhouden mij ervan om deze nog eens te nemen. Er is zoveel ander moois ook...

          Comment


            Ook hier helaas verticaal gefilmd, maar hier per 2 geschoten:

            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Dit jaar deze klassieker ook maar eens schieten.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                In de openingspost staat het niet en om meer dan 40 pagina's door te spitten zie ik niet echt zitten, maar de vraag is hoeveel mm tubes heeft deze box eigenlijk ?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Tubes zijn 25mm.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                    Tubes zijn 25mm.
                    dat vermoeden had ik al. Thnx voor de reply
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Voor 75 euro gescoord bij een freakactie, ben zo nieuwsgierig!

                      Comment


                        Trouwens..is deze al doorgelont?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
                          Trouwens..is deze al doorgelont?

                          Ja deze zijn door gelont. Het is compound

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
                            Ja deze zijn door gelont. Het is compound
                            Thanks voor je antwoord

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
                              Voor 75 euro gescoord bij een freakactie, ben zo nieuwsgierig!
                              Leuk boxje, niks mis mee. Spinners maken het altijd een leuk ding in mijn mening
                              Knaldrang

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Gototop Bekijk bericht
                                Leuk boxje, niks mis mee. Spinners maken het altijd een leuk ding in mijn mening
                                Het is nog maar de vraag of het met spinners is haha, want in een filmpje van Ruben Koet werd verteld dat Spinner en howling effecten er waarschijnlijk uit gaan..

                                Comment

                                Working...
                                X