Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
    De Spinners waren top, mooi ook dat Marcel dat even benadrukte voor de freaks Desalniettemin vind ik 100 euro nét te veel voor deze pot. Tot 80 zou ik deze altijd nemen, alhoewel zelfs dat al pijn doet t.o.v. de 50-60 euro die je eerder betaalde.
    Euhhh... Marcel?
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
      Euhhh... Marcel?
      Euh Dinges?
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        Nog een video met 4 van deze boxen tegelijk, mooi geweld.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
          Euh Dinges?
          Haha, ik bedoelde: er werkt geen Marcel bij Huisman...
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            Die gast, die ene...
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
              Nog een video met 4 van deze boxen tegelijk, mooi geweld.

              Blijft een leuke box zo om in meervoud te schieten, vooral met die spinners erbij. Altijd een lekker spektakel.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Vier jaar terug ook de Crash Box van Rubro Vuurwerk geschoten.
                De Kruitveteraan

                Comment


                  snelle variant

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Kruitveteraan Bekijk bericht
                    Vier jaar terug ook de Crash Box van Rubro Vuurwerk geschoten.
                    Weet niet wat er met jou Crash Box gebeurd is, maar dit lijkt niet echt op hoe die zou moeten zijn. Geen spinners en effecten die niet in de originele Crash Box voorkomen.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
                      Weet niet wat er met jou Crash Box gebeurd is, maar dit lijkt niet echt op hoe die zou moeten zijn. Geen spinners en effecten die niet in de originele Crash Box voorkomen.
                      Waarschijnlijk de crash box LTD versie. Is toen bij een andere fabriek bijbesteld door rubro en toen zijn er "perongeluk" andere effecten in gedaan door de fabriek.

                      Comment


                        Ben laat, maar eerste keer dat ik hem had en vond het een fantastische box. Burst was hard, effecten prima met leuke afwisseling. Prijs/kwaliteit erg goed!

                        Comment


                          Hier stond ie ook voor de eerste keer te vlammen. Dikke spinners en goed volle boeketten. Dikke prima

                          Comment


                            Stond hier weer per 2 te rammelen in de show en dat beviel echt prima. Ook echt wel een blijvertje in het assortiment, heel vaak gehad, al twijfel ik om eens wat anders te nemen om niet altijd hetzelfde te zien. Je doet er in ieder geval geen miskoop mee.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 3:50. Geschoten per 2 stuks.

                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Met als de Transbomber standaard in het assortiment. Spinners deden het weer goed, en prima bak om te schieten met wat hardere wind.

                                Comment

                                Working...
                                X