Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Korte conclusie die ik merk aan de reacties is dat de LTD versies 600 of 1095 gram top presteerde en met spinners waren? Rubro toch weer gereld maar helaas wel allemaal extra spanningen onder de consumenten...

    Comment


      Na vorig jaar helaas een mindere versie gehad te hebben, presteerde ie afgelopen nacht weer als vanouds.

      Hij staat weer op het verlanglijstje.

      Comment


        Ik had drie stuks van de 2018 versie en was zeer onder de indruk. Fantastisch weer die spinners, vooral als je recht eronder staat .

        Comment


          Had deze nog van vorig jaar. een heel jaar onzekerheid wel of geen spinners, maar ze zaten erin. was weer fantastisch

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ferron99 Bekijk bericht
            Korte conclusie die ik merk aan de reacties is dat de LTD versies 600 of 1095 gram top presteerde en met spinners waren? Rubro toch weer gereld maar helaas wel allemaal extra spanningen onder de consumenten...
            Dat klopt niet helemaal. Ik had dus de LTD versie 600 gram en die was zonder spinners. Geen slechte bak maar bij lange na niet zo goed als die met spinners.

            Heb hem in de vooravond afgestoken en dat was voor de freakprijs prima. Ga er volgend jaar wel beter op letten.

            Comment


              LTD is zonder spinners dat was inmiddels wel duidelijk dacht ik.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                De LTD versie van 2017 in ieder geval, maar geld/gold dat ook voor de 2018 versie ?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                  De LTD versie van 2017 in ieder geval, maar geld/gold dat ook voor de 2018 versie ?

                  Is er een 2018 LTD versie dan?De 2018 versies die ik heb gezien stond *De crash box* op de doos.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Oh, dat dacht ik gezien te tig posts geleden. Zo niet, dan is het inderdaad duidelijk.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                      Is er een 2018 LTD versie dan?De 2018 versies die ik heb gezien stond *De crash box* op de doos.
                      nee die is er niet, 2018 is inderdaad met de tekst ''De Crash Box''
                      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                      Comment


                        Ik vind als je niet aan de vraag kunt voldoen van de consument en je genoodzaakt bent een andere partij erbij te betrekken en je niet aan de kwaliteit van de hoofd partij kunt voldoen je dit niet moet doen. Je kunt niet dezelfde prijs vragen voor een product dat niet voldoet aan de demo filmpjes (zonder spinners en lager gram,(kruid) gewicht).

                        Prijs verlaging en kenmerken dat dit product afwijkt van het orgineel is dan zeker op zijn plaats. Of anders de productie niet uitbreiden en vasthouden aan je constante kwaliteit, dan maar minder omzet en mindere beschikbaarheid.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door ferron99 Bekijk bericht
                          Ik vind als je niet aan de vraag kunt voldoen van de consument en je genoodzaakt bent een andere partij erbij te betrekken en je niet aan de kwaliteit van de hoofd partij kunt voldoen je dit niet moet doen. Je kunt niet dezelfde prijs vragen voor een product dat niet voldoet aan de demo filmpjes (zonder spinners en lager gram,(kruid) gewicht).

                          Prijs verlaging en kenmerken dat dit product afwijkt van het orgineel is dan zeker op zijn plaats. Of anders de productie niet uitbreiden en vasthouden aan je constante kwaliteit, dan maar minder omzet en mindere beschikbaarheid.
                          Je hebt daar wel gelijk in maar op het moment dat je als Rubro zijnde besluit een deel van de productie uit te besteden dan doe je dat natuurlijk met de intenties om een exacte kopie te maken. Het risico is alleen erg groot dat het (te) veel afwijkt. Dat zien we hier maar weer.

                          Op het moment dat zo'n china sample klaar is (of wellicht al direct productie, gezien het volgens mij een last-minute beslissing is geweest) en het wijkt af dan kun je twee dingen doen; je geld weggooien en niks naar Nederland halen of het erop wagen.

                          En hoeveel van de simpele consumenten merkt het nou?

                          Comment


                            Ja, wou net zeggen... de meeste hebben het waarschijnlijk niet eens door. Ja, ok, als je weet van die spinners denk je vast wel: Huh?! Maar de meeste boeit het verder niet eens.

                            Ik had trouwens de 1095gram versie en het is voor het eerst dat ik 'm kocht. Wellicht was die eerder met meer inhoud. Ik zou het niet weten...

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
                              Je hebt daar wel gelijk in maar op het moment dat je als Rubro zijnde besluit een deel van de productie uit te besteden dan doe je dat natuurlijk met de intenties om een exacte kopie te maken. Het risico is alleen erg groot dat het (te) veel afwijkt. Dat zien we hier maar weer.

                              Op het moment dat zo'n china sample klaar is (of wellicht al direct productie, gezien het volgens mij een last-minute beslissing is geweest) en het wijkt af dan kun je twee dingen doen; je geld weggooien en niks naar Nederland halen of het erop wagen.

                              En hoeveel van de simpele consumenten merkt het nou?
                              Klopt, de simpele consument zal dit verschil niet zien, maar een vuurwerkfan/liefhebber wel. Gelukkig heb ik veel goede verhalen gehoord dat velen hun box mochten omruilen voor de ‘goede’ versie bij de dealer. Misschien heeft Rubro zijnde dit ook wel gevraagd aan de dealers.

                              Comment


                                Als je nu bestelt: hoe weet je of je de versie met of zonder spinneerrrssssszzzz hebt....?

                                Zie je dat aan het aantal gram.....?
                                Of .......?

                                Graag reactie van iemand die weet hoe het zit.

                                Comment

                                Working...
                                X