Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Sniper

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Secret Sniper

    Artikelnummer: RVW 995
    Artikelnaam: Secret Sniper
    Bruto Gewicht: 350 gram
    Netto Kruitgewicht: 64 gram
    Aantal Schoten: 16
    Effectomschrijving: SUPER AANBIEDING! Deze 16 shots knalcake veroorzaakt met ongekende precisie een hels geweld.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Kartoninhoud: 48/1
    Richtprijs: € 9,95

    O.a. te koop bij: Rubro.nl





    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 12:32.

    #2
    Een leuke knalcake, niet zo hard als de secret salute en de delicious thunder, maar een prima ding voor die prijs! En zeker de actie die rubro er aan verbonden heeft. 2 voor de prijs van 1!

    Comment


      #3
      Knalde lekker, niet echt hard maar voor de prijs zeker te doen! Wil je een echte harde knalcake moet je toch voor iets anders gaan! €4,47 p.s. Dan is t een leuke knalcake maar toch nog iets om eerst over na te denken!

      Foto, ze waren wel bijzonder klein! Filmpje volgt waarschijnlijk morgen!



      Foto gelieve niet overnemen zonder toestemming!

      Comment


        #4


        In HD is het beeld het beste!
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #5
          Hierbij mijn filmpje van de nieuwe Secret Sniper, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #6
            https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

            Comment


              #7
              En het filmpje, uit de hand. Waar o waar is het statief

              Comment


                #8
                zonde dat er altijd meerdere tegelijk worden geschoten,, zo krijg je nergens een goed beeld van,, hierbij overheerst dat helemaal.
                075 zaantjee

                Comment


                  #9
                  Dat vind ik misschien wel het mooiste van vuurwerk, er is voor ieders smaak iets! Ik hou opzich wel van koppel verkoop, omdat ik nou eenmaal liever iets 2x heb dan 1x. En voor dit geld, kan je het bijna niet laten staan. EN is het ook toegankelijk voor de kleinere budgetten.

                  Comment


                    #10
                    Productvideo van Rubro:

                    Comment


                      #11
                      het zijn net de producten als De heave legend 16 25 shots hot hot. Flashbanger. Gewoon erg goed zijn. Daarvoor ga je idd nog. Maar voor de nieuwe producent hoef je niet te gaan. Verwacht je een killer die je een 8 op een lijst van o tot 10 geeft. Is het een magere 5.5 :P

                      Comment


                        #12
                        Ik zet ook meerdere knalblokken naast elkaar, dus er meerdere laten schieten bij de demo, geeft wel iets beter weer, wat je als finale zou kunnen verwachten - al werden er hier wel erg veel geschoten.

                        Persoonlijk zou ik deze alleen niet zelf kopen - ik vond ze op de demo namelijk niet zo hard klinken

                        Comment


                          #13
                          Ik vindt het een leuke toevoeging aan en hij staat zeker een aantal keer op me lijst voor komend jaar.
                          Vuurwerk is het licht aan het eind van de tunnel.

                          Comment


                            #14
                            vandaag even langs de vuurwerkdiscount te Almelo geweest, wat een mini ding is dit zeg!
                            zo klein had ik hem echt niet verwacht!

                            Comment


                              #15
                              Nou bij deze het verlossende filmpje.
                              Voor 5 euro is het een mwa, maar dat kon ik verwachten..

                              Comment

                              Working...
                              X