Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salvo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ze bieden hem aan voor 4,95. Dan kan het er net mee door. Wel goed, in één keeg leeg. Dat had je dan weer niet bij andere knalcakes.

    Comment


      #32
      Hierbij mijn filmpje van de secret salvo. Jammer dat er geen crackling mine onder zit.
      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

      Comment


        #33
        Bij deze dan ook mijn filmpje, geschoten bij Vechtweelde in Maarssen op 15 dec. Je ziet er hier twee stuks.

        De cake Secret Salvo van de Pyromania Collection van de importeur Rubro vuurwerk. Je ziet hier twee exemplaren, geschoten bij de demo van Vechtweelde Maarsse...
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #34
          Ik vind juist die crackling maar niks, dikke dreunen daar draait het om

          Comment


            #35
            Klein zijn ze zeker.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	_MG_1490.jpg
Vertoningen:1
Grootte:143,6 KB
ID:	1544201
            Groeten...:)

            Comment


              #36
              Leuk potje met goede knallen, maar zet hem wel even vast, alleen de pootjes eronder was bij mij niet voldoende

              Comment


                #37
                hmm, ze zijn toch "single" shot, ja goed wel x7 maar alle 7 shots tegelijk, dan maakt het toch niet uit wanneer die daarna omvalt.

                Comment


                  #38
                  vandaag afgestoken, ging alleen fout.. knalde ergens tegenaan waardoor die naar beneden ging ondanks dat waren de knallen best hard ;)

                  Comment


                    #39
                    van dit product heb ik er 10. Dat de mine er niet onder zit is echt ruk. Zal vanavond nog eens testen en kijken of het wat is. Maar mist de mine dan valt me dat echt tegen van rubro.
                    greetzz
                    Eer was was was, was was is!

                    Comment


                      #40
                      Rubro heeft liggen slapen in China, ze zijn genaaid door die Chinezen, en wij vervolgens door rubro.
                      Zijn enorm veel producten die sterk afwijken van wat het moet doen

                      Comment


                        #41
                        Heb deze in mijn 10:00 project. Over een uurtje weet ik dus hoe die is
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          #42
                          Erg goed product hoor, crackling net te zacht. Maar heerlijk hard.
                          Wel goed vast zetten.
                          Groeten...:)

                          Comment


                            #43
                            Twee van de 7 schoten ons om de oren, maar verder prima product. Goede klappen komen er vanaf en leuke crackling als aanvulling. Wel goed vastzetten inderdaad (maar dat geldt met deze wind voor bijna alles).

                            Comment


                              #44
                              2 stuks meegemaakt, en ook 2 keer ging het hier fout, in mijn ogen een waardeloos ding. Knalde ook echt niet hard in mijn ogen. Nee, jammer! De buurman die ze had was er zelf ook teleurgesteld over, ook hij had er meer van verwacht

                              Comment


                                #45
                                Knalden lekker, heb er 4 voorbij zijn komen.Alle 4 de keren klapten de tubes van het pootje af tijdens/na de lancering. Knallen waren dik in orde!
                                [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                                Comment

                                Working...
                                X