Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angry Red Hornet [COMPOUND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Gisteren werd deze ook geschoten bij Quartel Vuurwerk in Pijnacker

    Comment


      #77
      Toch lijkt het mij een box die wellicht even goed moet drogen, net als de Crash Box ooit. Ik zie in ieder geval de unieke combinatie terug, heb hem ook besteld, ben wat dat betreft al tevreden. Gelukkig kan ie nog 2 weekjes drogen in de bunkers.

      Comment


        #78
        Deze vanavond gezien bij Huisman, cake 1 in ieder geval, de rest weigerde. Vond dit een ergg slechte box, sowieso al bijzonder dat een compound na cake 1 weigert.

        Comment


          #79
          Net even de doos opengemaakt om te kijken waar het lont zat.
          Die zit dus aan de zijkant van de eerste cake, onderaan...
          Je moet dus eerst de 4 cakes uit de doos halen om bij het lont te komen.
          Niet echt handig dus.

          Eddy.
          Waar rook is, is vuurwerk.

          Comment


            #80
            Deze als eerste afgeschoten om 0:00. Wel een lekkere rambak hoor! Dikke salvo's, in een rap tempo. Heerlijk.

            Wat me wel opvalt is dat er bij mij andere effecten uit de bak kwamen.

            Comment


              #81
              Heb jij hem op film gezet? Ben benieuwd hoe deze in de straat presteerde.

              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
              Toch lijkt het mij een box die wellicht even goed moet drogen, net als de Crash Box ooit. Ik zie in ieder geval de unieke combinatie terug, heb hem ook besteld, ben wat dat betreft al tevreden. Gelukkig kan ie nog 2 weekjes drogen in de bunkers.

              Comment


                #82
                Was echt wel een goede box. Mooi bijzonder effect met een lekker tempo. Gezien de eerdere reacties hier voor mij toch echt een meevaller. Het lont zit idd op een vreemde plek maar complimenten voor het doorlonten (compound). Had meerdere compounds van andere leveranciers (Evolution en Cafferata) allemaal met een behoorlijke vertraging. Deze de enige compound die ik had die daar geen last van had. Van die andere leveranciers voor mij voorlopig geen compound meer.

                Comment


                  #83
                  ook ik heb deze dit jaar geschoten. het was gewon een hele keurige box die onder de liefhebbers waarmee ik stond te stoken ook erg veel waardering kreeg.

                  Goede burst, brede effecten en een lekker tempo. Helaas niet gefilmd, maar ik heb m volgend oud en nieuw gewoon weer dat is nu al zeker.

                  Comment


                    #84
                    Prachtige bak was dit!
                    Heerlijk tempo met dikke salvo’s. Die gekke zwermende visjes kwamen regelmatig tot vlakbij de grond haha.

                    Darksoul, waar blijf je met de film?

                    Comment


                      #85
                      Prima box was dit afgelopen jaarwisseling. Grote effectspreiding, soms op het riskante af met die swimming stars. De stars waren ook niet altijd even duidelijk aanwezig, maar voor het geld gewoon een prima compound met een goed tempo en minimale vertraging!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #86
                        Inderdaad, dit was gewoon een goede compound box. Effectspreiding was groot en de swimming stars ging erg lang door.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #87
                          Hoop positive ervaringen, dat klinkt goed. Ook iemand een straatfilm? Dan kan hij wellicht toch weel op de wensenlijst.

                          Comment


                            #88
                            Speciaal geupload voor de eerste straatfilm. Echt een hele mooie box. Mooi ghost effect, toch best indrukwekkend:

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #89
                              Heerlijke compound dit, en als deze net zo'n upgrade krijgt als de Red Maroon, wordt dit de topper van volgend jaar.

                              Comment


                                #90
                                Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling.

                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X