Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Primal Instinct

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Na de importeurs demo in augustus getwijfeld of ik hem mee moest nemen, was er toen niet van onder de indruk, kwam wat klein over allemaal. Maar tog 2 x aangeschaft en was weer genieten in de straat hoor. Blijft dus een mooie bak die vaak voor een leuke prijs te koop is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Afgelopen jaar geschoten en vond het een prima bak. Niet veel afwisseling maar toch niet saai.
      https://store.steampowered.com/curator/43922535

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


        Hier 2 stuks te gelijk, helaas nog steeds geen geweldig tempo. Effecten zijn prima!
        Dik hoor ook zo op film
        Brrrap, lekker knallen

        Comment


          Afgelopen jaar deze box ook tweemaal geschoten na alle veelbelovende films in het topic. En hij is goed bevallen! Geen hoog tempo, maar per 2 wel een continue gevulde lucht en vooral de effecten uit de eerste cake zijn echt schitterend. Geen absolute topper, maar wel een prima box om erbij te nemen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Had hem vorig jaar 2x en wat een topper. Ook de salutes zijn redelijk hard.

            Comment




              Filmpje van Skoebiedoe vuurwerkfilmpjes
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                Helaas had deze niet de snelle salute finale.

                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
                  Helaas had deze niet de snelle salute finale.

                  ouch.. heb hem 2x besteld, ik hoop dat dit dan de juiste batch is. dit zag er wel erg flauw uit die finale

                  Comment


                    Ook voor het eerst die gekke groene vonken bij de 'salutes'. Welke batch was dit? Als dit 2020 of later is dan zullen de meeste die wel krijgen..

                    Comment


                      Dit boxje is ondertussen wel een beetje een rommeltje, maar de nieuwe versie van de laatste cake bevalt me wel. Salutes met kleurtjes Met dat thema mag van mij meer worden gedaan.
                      Well, that depends...

                      Comment


                        Volgens mij was dit batch uit 2018. Toen in iedergeval geschoten, wij hadden ook een betere finale verwacht.
                        https://store.steampowered.com/curator/43922535

                        Comment


                          Blijkbaar heb ik veel geluk bij dit blok. Op het laatst heb ik deze er nog bijgenomen zonder al te veel verwachtingen. Ik heb niet gekeken naar het batch nr, maar denk dat ik een “oude” had; rammen dus, ik vond dit een heerlijk dingetje, met name de finale met finale met de “oude” salutes was echt top! Eens kijken of we nog aan een oude versie kunnen komen.

                          Comment




                            Filmpje van Pyroteam Zaandam
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment



                              Per 2stuks nog goed van genoten!

                              Comment


                                Deze box heb ik ook in de straat zien vlammen in 2021. Ging net effe te traag naar mijn smaak. Aan het einde ramt ie leuk door, maar de eerste drie cakes zijn gewoon te sloom.

                                Laten we lekker link gaan doen!

                                Comment

                                Working...
                                X