Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Primal Instinct

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Op films heeft hij mij nooit helemaal kunnen overtuigen, maar door de goede verhalen heb ik er 2 aangeschaft. Maar wat een geweldige box zeg, de effecten zijn echt groot en de salutes zijn dikke prima. Zeker op de lijst voor aankomend jaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
      Denk dat deze vanmiddag nog de lucht in gaat ...
      Te veel wind nu. Hij gaat nog lekker een jaartje de zolder op ...

      Comment


        Was weer een mooie bak alleen het tempo was voor mij te laag. Zeker omdat ik voor deze box een paar andere geschoten had die een veel hoger tempo hadden.

        Comment


          Mooie box, goeie effectspreiding, alleen de salutes kwamen er erg laat achter aan!

          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            Heerlijke box goede spreiding en harde burst Dat die salutes iets later kwamen vond ik juist wel geinig. Komt er dit jaar zeker weer

            Comment


              Was echt een top box. Vooral de saluts werd er bij mij in een keer uitgeschoten wat een geweld!!!!! Als ik hem weer tegen kom voor een mooi prijs dan koop ik hem zeker weer

              Comment


                Dit was zeker een top box met de salutes aan het eind. Toevallig kwamen er op dat moment 2 agenten en die zijden "die heb je zeker niet bij de gamma gekocht" haha
                Kruitkoorts !

                Comment


                  De salutes hier werden in 1 salvo geschoten ipv achter elkaar. Had ik eigenlijk liever gehad, maar never mind. Van de andere box ( we schoten deze in tweevoud ) in deze show ben ik nog steeds op zoek naar de salutes maar kan ze nog steeds niet vinden.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    De salutes hier werden in 1 salvo geschoten ipv achter elkaar. Had ik eigenlijk liever gehad, maar never mind. Van de andere box ( we schoten deze in tweevoud ) in deze show ben ik nog steeds op zoek naar de salutes maar kan ze nog steeds niet vinden.
                    Ik had ook het idee dat hier niet alle salutes af zijn gegaan.

                    Comment


                      Blijft een topper!

                      Afgelopen jaar met 3 tegelijk geschoten, lopen echt vrijwel gelijk.
                      Had er voor ook 3 x de Cubic Thunder, was toch onder de indruk wat een geweld er ook uit dat blokje kwam.

                      Comment


                        Weet iemand of deze compound is te delen? Ik zou de eerste twee cakes graag gescheiden van de laatste twee cakes schieten?

                        Comment


                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
                            Weet iemand of deze compound is te delen? Ik zou de eerste twee cakes graag gescheiden van de laatste twee cakes schieten?
                            Dit moet niet zo moeilijk zijn. De tape los maken van de verbonden lontjes en de cake van de plaat af trekken ( dit is met lijm vast gemaakt ).

                            Comment


                              Schitterende box met grote boeketten en veel variatie. Ook een leuke finale:

                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                --> Vuurwerkevents.nl <--

                                Comment

                                Working...
                                X