Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Primal Instinct

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze box was ook geweldig zeg. Ja de 1e cake is wat traag, maar wel heel groot en schitterend goud. De 2e cake viel inderdaad de crackling wat tegen, maar de gigantische spreiding van het blauw maakte dit weer goed. En dan de derde, WAUW WAUW WAUW, prachtig lang hangend goud en lekkere salvo’s. De knallen in de finale waren nog best hard zeg.
    Ja geweldige box om mee te beginnen om 00.05 uur

    Film volgt later deze week van de Primal Instinct
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      Kan mee met de grote jongens deze! Begint wat traag maar knalt goed door daarna!
      Finale is top. Niks aan dit blokje gedaan en liep zonder pauzes door.

      Comment


        Wat een topper, effecten blijven mooi in de lucht hangen en liep lekker door, leek zeker wel of het 1 cake was. De reacties in de buurt waren louter lovend, iedereen had de WoW effect!
        Zelf vond ik cake 2 nog gaan, door de grote spreiding leek het zeker nog iets. De andere 3 zijn alleen maar toppers in de deze box.
        Jammer dat het filmpje niks is geworden!

        Comment


          Gave doos dit! Dat goud kwam gewoon weer tot zowat aan de grond naar beneden. Cake 3 was heel indrukwekkend hierdoor. Wel jammer dat de salute cake niet all at once ging zoals bij de transbomber wel het geval was.

          Comment


            Dit was echt een topper! Totaal niet verwacht uit zo´n klein doosje met zo weinig kruit. De boeketten waren echt groot voor 25mm en konden rustig meekomen met andere 30mm toppers. Dat eerste goud is echt prachtig en ik heb niks aan te merken op de 2e cake hoor, gewoon een goede spreiding. De 3e cake is helemaal top natuurlijk in die salvo´s. En de finale cake was een leuke verrassing voor de familie haha, ging trouwens ook goed hard. Dus daar zit denk ik geen verschil in met de Duitse versie, waar mensen dus bang voor waren.

            Dat compound was bij deze box trouwens echt super geregeld, alles ging heel strak achter elkaar af. Alleen de finale cake had een kleine vertraging, maar dat was juist wel leuk.

            Comment


              Ben zelf dol op dit soort goudeffecten. Prachtig blokje. Tweede cake is inderdaad prima en viel niets tegen! Spreiding en burst daarvan was juist groter en harder dan de andere effecten.

              Comment


                Na het zien van het demo filmpje hoge verwachtingen. Prachtige cakebox, grote effecten (leken wel 30mm) helaas komt de cakebox niet overeen met de demo (cake 2). Ook het tempo was niet te vergelijken met de demo. Vond hem zelf net te langzaam vooral de overgang naar de finale was veel te langzaam. Al met al goeie cakebox.

                Comment


                  Moet eerlijk toegeven, had niet verwacht dat deze zo goed zou zijn. Effecten komen groot over, salvo's tussen door maken hem nog net wat mooier.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Op de demo filmpjes leek de 2de cake erg saai maar dat was in de straat zeker niet zo. Heerlijke box dit en die salutes waren ook dikke prima.

                    @Ferron grappig dat we precies het tegen overgestlde vinden.

                    Comment


                      Persoonlijk vind ik dat de 2e en 4e cake iets te veel eer krijgen hier - de 2e cake was gewoon niks speciaals en redelijk mager als je het mij vraagt, wel beter dan op film, maar denk ik wel de minste van de 85 cakes in mn show.
                      De salutes lieten even op zich wachten, wat ik persoonlijk wel jammer vond en ik hoorde geen verschil met de andere bursts. Cake 1 en 3 waren echter wel top.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                        Persoonlijk vind ik dat de 2e en 4e cake iets te veel eer krijgen hier - de 2e cake was gewoon niks speciaals en redelijk mager als je het mij vraagt, wel beter dan op film, maar denk ik wel de minste van de 85 cakes in mn show.
                        De salutes lieten even op zich wachten, wat ik persoonlijk wel jammer vond en ik hoorde geen verschil met de andere bursts. Cake 1 en 3 waren echter wel top.
                        Maak jij nu het verschil qua showgebruik,of gewoon voor de consument. Ik vond het een topper en heb niet 2k+ uit te geven.
                        Een rotje is geen bom!

                        Comment


                          Ik geef deze box gewoon precies zoveel eer als dat ie verdient. Niet meer en niet minder. De salutes waren gewoon prima, misschien per salute dezelfde burst als de boeketten. Maar all at once klonk dat toch echt wel heftiger. De 2e cake was ook gewoon prima, dat is gewoon een bepaald effect en je houd er van of je houd er niet van. De burst en spreiding was bij die cake gewoon top.

                          Ik had deze box voor €75,- en dat is voor de uitwerkingen gewoon netjes! Maar voor iets meer kan je soms ook een 100 shots Pangu box krijgen en dan is het toch net een grens gevalletje. Als ik 'm kan krijgen in de outlet begin dit jaar voor minder dan 75 euro dan koop ik 'm direct weer!

                          Comment


                            Hier nog de film. Camera is niet van beste kwaliteit en de manier waarop moeders filmt ook niet helaas, maar wat boeit het

                            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                            Comment


                              Prima cakebox en voor een vrij zacht prijsje in de freakacties kunnen bestellen.
                              Het is de linker in onderstaande film.

                              Comment


                                Voor het geld wat ik er voor betaald heb een meer dan prima box.

                                Comment

                                Working...
                                X