Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ultimate Mythology Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Veel moet nog komen, meen zelfs pas na kerst
    Word dus afwachten of hij nog geschoten word, ben er bang voor dan

    Comment


      #47
      Zoals gezegd, veel komt met kerst binnen. Wellicht dat er nog demo's zijn na kerst. Alhoewel het dan nog de vraag is of de winkelier nog niet uitverkocht is.......
      Zal iig genoeg te bepraten zijn in januari over de nieuwe producten
      https://www.houtse-bazar.nl

      Comment


        #48
        Deze is nog niet binnen op verschillende locaties, hopelijk nog wel voor zondag.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
          Deze is nog niet binnen op verschillende locaties, hopelijk nog wel voor zondag.
          voor zaterdag 23:59.. anders is het "illegale" verkoop..

          Comment


            #50
            IK heb m staan en wat een mooie doos. Zeker in vergelijking met al die bruine kartonnen dozen die je vaak ziet.
            Een ding, er staat geen kijkrichting op. Ik ben bang dat veel mensen hem verkeerd neerzetten en de waaiers dus slecht te zien krijgen.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
              IK heb m staan en wat een mooie doos. Zeker in vergelijking met al die bruine kartonnen dozen die je vaak ziet.
              Een ding, er staat geen kijkrichting op. Ik ben bang dat veel mensen hem verkeerd neerzetten en de waaiers dus slecht te zien krijgen.
              waar vandaan ?

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                Ik wil jullie niet bang maken... Maar...
                Riezebos heeft deze niet geleverd gekregen. Mania en rubro zijn op geen enkele manier bereikbaar. Zij leveren helemaal niks meer uit, is mij verteld. Niets. Ook geen naleveringen meer vannacht of morgen. Houd er maar ernstig rekening mee dat je je bestelde boxen niet gaat krijgen als ze er vandaag nog niet lagen. Er waren wel zeer spaarzame leveringen voor de voorbestellingen eerder gedaan. Maar de grote bulk die later beloofd was, komt gewoon niet.
                Bedenk vast wat je bij je desbetreffende winkel als vervanger zou willen. Beter nu een backup hebben dan in de winkel voor het blok gezet te worden met bagger vervangers. Afreageren op de winkeliers heeft geen effect Mania en Rubro zijn debet hieraan.
                Kopie uit ander topic. Geldt voor deze box ook.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #53
                  Gelukkig heb ik 'm wel.

                  Comment


                    #54
                    een van de boxen waar ik het meeste naar uitkeek, niet geleverd gekregen bij vuurwerk outlet, als vervanger maar een immortal gold genomen voor 100 euro's.
                    Ook een mooie box maar niet vergelijkbaar helaas!
                    075 zaantjee

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      waar vandaan ?
                      Mega in Leeuwarden

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                        een van de boxen waar ik het meeste naar uitkeek, niet geleverd gekregen bij vuurwerk outlet, als vervanger maar een immortal gold genomen voor 100 euro's.
                        Ook een mooie box maar niet vergelijkbaar helaas!
                        Je had moeten zeggen dat je gebeld wil worden wanneer die er wel is. Ik werd me gebeld en kan hem vanmiddag ophalen

                        Comment


                          #57
                          Zijn inderdaad wel geleverd, al is het natuurlijk erg laat
                          https://www.houtse-bazar.nl

                          Comment


                            #58
                            Staan heel veel bij ons, netjes geleverd

                            Comment


                              #59
                              Zag dat ze bij vuurwerklandoutlet ook helemaal top op voorraad staan. Dus kon deze ook niet laten staan haha. Ben erg benieuwd wat deze doos doet. Op de demo vond ik hem geweldig!

                              Comment


                                #60
                                Staat voor een mooie €99,- in de verkoop bij Tuincentrum Vechtweelde

                                Comment

                                Working...
                                X