Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Split Decision

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Bedankt voor het filmpje Morris, ben ik even blij deze in bestelling te hebben staan, toppertje als je mij vraagt !

    Comment


      #17
      Deze cake was ook een van de eyecatchers tijdens de demo. Voor dit geld absoluut een mooie cake met een mooie combinatie! Komt waarschijnlijk ook 2x bij mij in de straat.

      Comment


        #18
        Even rekening houdend met wind... Wat zal hij ontzettend goed presteren ZONDER WIND!

        Comment


          #19
          Hij staat hier op de lijst!
          [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

          Comment


            #20
            Mooie pot zoals gezegd hierboven. Falling leaves houd ik persoonlijk niet van, maar voor de liefhebber een aanrader. Gefilmd tijdens de demo van Ed Raket.

            Split Decision van Rubro tijdens de vuurwerkdemo van Ed Raket 2011. Gefilmd met Panasonic SD90.
            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              #21
              Split Decision, per 2 geschoten op de demo van Valk Vuurwerk in Nijverdal.

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

              Comment


                #22
                Gewoon een goede bak,niks meer,niks minder. Gouden palmen met gouden strobe,hadden iet,s voller gemogen. Maar zoals het nu is,dik in orde. De crackling finale,is hard,in de bekende Rubro stijl,
                Laatst aangepast door skyrider; 14 December 2012, 14:32.
                Light some fireworks, and see who answers.

                Comment


                  #23
                  Straatfilmpje van de Split Decision uit de Masterline O&N 2011-2012

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #24
                    Ik heb hem per 2 geschoten, filmpjes komen eraan. Ik ben echt zeer te spreken over deze cake! prachtige kleuren!

                    Comment


                      #25
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #26
                        topper

                        1 van mijn favoriete cakes van de nacht. Zie hier 2xsplit decision

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #27
                          Heel erg mooie bak dit! Mooie gouden boeketten afgewisseld met heldere falling leaves.
                          Enige minpuntje vind ik dat deze cake wel ontzettend snel is afgelopen!

                          Comment


                            #28
                            Paste dit jaar helaas niet meer in het budget, hopelijk dit jaar maar is proberen.
                            Raaddebom.nl

                            Comment


                              #29
                              Deze cake past wel bij mij op lijstje, zeker de moeite waard top!
                              zijn er nog andere aanraders? (500grams cake van merk:Rubro)?
                              Kijk eens op: www.youtube.com/VuurwerkArchief

                              Comment


                                #30
                                Zeker een mooie cake ja! Ook gezien en staat op film, daar hoor je ons ook schrikken, want er bleef een tube met falling leaves in de cake zitten en de falling leaves floepten dus uit de cake. Ineens lichtte de grond rood op haha, dachten dus dat het fout ging, maar zagen snel genoeg dat het falling leaves waren, best gaaf haha, zie je ook dat ze best lang branden.

                                Bedankt voor de films heren!

                                Comment

                                Working...
                                X