Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rock the Show

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Mooiste van de avond durf ik niet te zeggen, omdat ik veel moois had. Maar deze is me bijgebleven als één van de perfectste, indrukwekkendste cakes. Harde bursts (allemaal precies gelijk), goeie wave pistil en fenomenale wolken briljante goudblink waar we dankzij de wind door omgeven werden...Ontzettend mooie cake; deze móet je eens meegemaakt hebben!

    Comment


      #47
      Heb deze ook gezien, had hem helaas zelf niet. Volgend jaar zeker wel, toppertje!

      Comment


        #48
        Wat een prachtbak is dit zeg! Duurt misschien niet heel lang, maar zeker het geld waard. Topper van de avond hier

        Comment


          #49
          Schitterende bak, koperen blinkers waren echt ongekend mooi!
          Raaddebom.nl

          Comment


            #50
            Een geweldige bak, de buren dachten dat ik een profbak had gekocht, vervolgens liet ik ze de bak zien en ze schoten in de lach. Ze hadden nooit verwacht dat deze grote boeketten uit een Nederlands product kwamen. Een regelrechte topper!

            Comment


              #51
              Super mooie cake, was de 40euro wel waard. In tegenstelling tot andere producten van rubro ben ik hier zeer over te spreken, mooie kwaliteit, goede timing, prachtige uitwerking.

              Comment


                #52
                heel goeie reacties lees ik hier, maar hopen dat ik hem kan bemachtigen!

                EDIT: is de spanwijdte heel groot? waarschijnlijk is mijn straat te klein. ik heb wel een weg ervoor met bomen of in mijn achtertuin? ik denk dat ik hier rekening mee moet houden toch?

                Comment


                  #53
                  Inderdaad 1 van de betere rubro-produkten.
                  Toppertje!!
                  https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
                    heel goeie reacties lees ik hier, maar hopen dat ik hem kan bemachtigen!

                    EDIT: is de spanwijdte heel groot? waarschijnlijk is mijn straat te klein. ik heb wel een weg ervoor met bomen of in mijn achtertuin? ik denk dat ik hier rekening mee moet houden toch?
                    Het is een waaier met een pittig prijsje maar zeer zeker de moeite waard. Hij is behoorlijk breed ja, maar kun je deze dan niet in de lengte van de straat schieten i.p.v. in de breedte?
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                      Het is een waaier met een pittig prijsje maar zeer zeker de moeite waard. Hij is behoorlijk breed ja, maar kun je deze dan niet in de lengte van de straat schieten i.p.v. in de breedte?
                      das opzich wel een mooi idee, hele straat geniet er dan van mee maar moeilijk om alles te zien want het is redelijk small en ben bang dat het mis kan gaan doordat de bombettes door ander vuurwerk heen schieten. maar zou even kijken of de autoweg goed genoeg is want de bomen zijn weggehaald! anders pech gehad! bedankt voor de info!

                      Comment


                        #56
                        Ik ben iemand die een cake nooit 2x neemt en altijd nieuwe dingen wil zien, maar dit is een product die ik er dit jaar weer bij wil hebben om van te genieten. Grote boeketten, dikke burst maar bovenal geweldige mooi goudblink die lang doorglittert, prachtig!

                        Comment


                          #57
                          Deze bak deed bij mij helaas niet dat wat het moest zijn. De schoten kwamen er "traag" gestept uit en de burst was alles behalve goed. De effecten hadden dus nauwelijks spreiding. Betreft productie 2012. Ik spreek nu over 2 stuks uit hetzelfde karton. Beiden waren dus slecht.

                          Ik baalde flink en dacht dat de productie flink achteruit was gegaan. Toch doet het mij goed dat dit een incident mag zijn en niet een achteruitgang van deze prachtbak!

                          Comment


                            #58
                            Twijfel nog om deze er bij te nemen, 50 euro is behoorlijk geld voor hoelang ie duurt. Maar het is natuurlijk wel echt een dikke bak

                            Comment


                              #59
                              Of hij makkelijk in je budget past kan ik natuurlijk niet over oordelen.
                              Past hij er wel in, dan moet je deze zeker kopen.
                              Geweldige bak met grote effecten, harde burst.
                              Ondanks dat de tijdsduur vrij kort is, vind ik hem het geld waard.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #60
                                Heb hem ook maar besteld, duurste losse cake dit jaar dus ben benieuwd . Zal n.a.v. alle positieve reacties wel goed komen!
                                https://youtube.com/@Pyroblom

                                Comment

                                Working...
                                X