Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy Legend Ultra 8 Cake Assorted

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Voor 50 euro lijkt me dit toch best aantrekkelijk. Hoe kwam hij persoonlijk over op de Demo?

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
      Ben toch wel benieuwd.
      Mijn interesse is ook wel gewekt. Leuk vooravond pakket. Wat dat betreft heeft Heavy Legend mij nog nooit teleurgesteld
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door picollo Bekijk bericht
        Voor 50 euro lijkt me dit toch best aantrekkelijk. Hoe kwam hij persoonlijk over op de Demo?
        Op de demo kwam dit assortiment niet goed uit de verf. Slappe burst en veel effecten die op elkaar lijken. Kun je beter Mega6 aanschaffen

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
          Op de demo kwam dit assortiment niet goed uit de verf. Slappe burst en veel effecten die op elkaar lijken. Kun je beter Mega6 aanschaffen
          Maar da's wel appels met peren vergelijken. 6 cakes voor € 75 of 8 cakes voor € 50. Dat betekent dat de Mega 6 in dit vergelijk 50% duurder is. Natuurlijk zijn die 8 voor € 50 dan minder: minder schoten, minder kruit, maar ook een stuk goedkoper. Persoonlijk vond ik voor € 6,25 adviesprijs pst deze cakes naar behoren presteren. Vooral als je nagaat dat deze set met Freak-korting zelfs te krijgen is voor € 35 en dat is maar € 4,37 pst...
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #20
            Waren echt prima cakes vanavond bij Plaggemarsch. Voor dit geld een prima setje vooravond cakes. Burst was ook dik in orde.

            Comment


              #21
              Een prima setje vooravond cakes waren dit!! Hier mijn filmpje van de Ultra 8 cake's, heb ze gisteren in de bunker ook nog in de handen gehad. Zijn echt hele mini potje's, denk dat deze ook goed aan zal slaan bij de wat jongere stoker's. En bij ouders die in de vroege uurtjes even met hun kinderen wat potjes willen afsteken.

              Comment


                #22
                Deze hebben 2 lonten neem ik aan?
                Neem het ervan!

                Comment


                  #23
                  Ik tel toch telkens maar 10 shots ipv 11...
                  https://store.steampowered.com/curator/43922535

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
                    Ik tel toch telkens maar 10 shots ipv 11...
                    De mine telt ook als shot.
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                      De mine telt ook als shot.
                      Ah dan klopt het
                      https://store.steampowered.com/curator/43922535

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tatanka Bekijk bericht
                        Een prima setje vooravond cakes waren dit!! Hier mijn filmpje van de Ultra 8 cake's, heb ze gisteren in de bunker ook nog in de handen gehad. Zijn echt hele mini potje's, denk dat deze ook goed aan zal slaan bij de wat jongere stoker's. En bij ouders die in de vroege uurtjes even met hun kinderen wat potjes willen afsteken.

                        Mooi setje cakes zeg! Helemaal voor freak prijzen. Het is dat ik al losse cakes heb voor tussendoor anders had ik deze er zeker bij genomen. Iets voor volgend jaar.

                        Comment


                          #27
                          Zijn klein maar fijn.
                          https://store.steampowered.com/curator/43922535

                          Comment


                            #28
                            Hierbij mijn filmpje.

                            https://store.steampowered.com/curator/43922535

                            Comment


                              #29
                              Persoonlijk zou ik sneller kiezen voor de Super 6-16 of 9-16 van Valk.. meer waar voor je geld.
                              The 31st of December..

                              Comment


                                #30
                                3/8/1 (24st) karton gespot voor 109 euro bij een Gelderse freakwinkel
                                36,33 per set dan.
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X