Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy Legend Monster Cakes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heavy Legend Monster Cakes

    Artikelnummer: 747
    Artikelnaam: Heavy Legend Monster Cakes
    Bruto Gewicht: 4500 gram
    Netto Kruitgewicht: 1147 gram
    Aantal Schoten: 19 schoten per cake
    Effectomschrijving: 19 shots XXL power potten. Monsterlijk mooi! Pak die stapelkorting en scoor 3 potten voor een dumpprijs.
    Tube diameter: 25mm
    Kartoninhoud: 4/3
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €73,50
    Voorverkoopprijs: €39,99
    O.a. te koop bij: Rubro.nl





    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 9 September 2019, 09:54. Reden: Foto toegevoegd

    #2
    Erg leuk deze. Zowel qua label als uitwerking prima cakes voor een aardige prijs.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20190827_194252_829.jpg
Vertoningen:1
Grootte:257,7 KB
ID:	1573311

    Comment


      #3
      Zeker leuke labels! De laatste cake van deze die geschoten werd gisteren, zag er echt goed uit vond ik.
      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        #4
        ja 3 leuke cake's voor een goede prijs goed werk Rubro

        Comment


          #5
          Leuk als ze ook in die doosjes zitten! Kun je die na tijd in de kast zetten

          Comment


            #6
            Wauw gave labels zeg, deze spreken me zeker aan

            Comment


              #7
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe set gemaakt tijdens de Rubro Winkeliersdemo 2019:

                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #9
                  Nog een filmpje in een leuke kwaliteit

                  Make Fireworks Great Again!

                  Comment


                    #10
                    Deze cakes worden toch per 3 als assortiment verkocht? Ik zie ze namelijk in een webshop voor 24.50 per stuk. Dat komt uit op de adviesprijs voor alle drie. En dus ruim 33 euro duurder op de voorverkoop prijs wat rubro hanteert.

                    Edit: zie dit bij meerdere assortimenten bij desbetreffende winkel.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                      Deze cakes worden toch per 3 als assortiment verkocht? Ik zie ze namelijk in een webshop voor 24.50 per stuk. Dat komt uit op de adviesprijs voor alle drie. En dus ruim 33 euro duurder op de voorverkoop prijs wat rubro hanteert.

                      Edit: zie dit bij meerdere assortimenten bij desbetreffende winkel.
                      Heb ze ook zien staan voor dat bedrag.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                        Deze cakes worden toch per 3 als assortiment verkocht? Ik zie ze namelijk in een webshop voor 24.50 per stuk. Dat komt uit op de adviesprijs voor alle drie. En dus ruim 33 euro duurder op de voorverkoop prijs wat rubro hanteert.

                        Edit: zie dit bij meerdere assortimenten bij desbetreffende winkel.
                        Op de officiële prijslijst staan ze van EUR 73,50 voor EUR 49,99 en EUR 39,99 tijdens de Voorverkoop per set van 3 cakes. Los staan ze niet op de prijslijst. Kan zijn dat die winkel(s) zelf hebben besloten om ze ook los te verkopen tegen een losse (hoge) prijs.
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #13
                          24,50 per stuk...

                          Doe mij er dan maar 3 voor 35,-. Hoop niet dat die winkel(s) zich freaksite noemen.

                          Comment


                            #14
                            Schitterde labels en een erg leuk prijsje..bij de demo was deze beter of gelijk aan de powerful 5?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                              Op de officiële prijslijst staan ze van EUR 73,50 voor EUR 49,99 en EUR 39,99 tijdens de Voorverkoop per set van 3 cakes. Los staan ze niet op de prijslijst. Kan zijn dat die winkel(s) zelf hebben besloten om ze ook los te verkopen tegen een losse (hoge) prijs.
                              Ik moet hier even op terugkomen. Inmiddels heb ik een proefopzet van de Rubro-folder gezien en daarin staat wel degelijk de prijs van EUR 24,50 per stuk (!!). Vervolgens krijg je stapelkorting als je ze als set koopt en betaal je geen 3 x 24,50 = EUR 73,50 maar EUR 49,99.
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment

                              Working...
                              X