Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delicious Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hij was weer te gek. Toch ook wel echt lekkere knallen hoor.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Had een set bewaard van vorig jaar, en ze leken nu zelfs harder te gaan dan in mijn herinnering. Vooral de finale editie, tering wat een herrie.. heerlijk!

      Comment


        Had deze dit jaar voor het eerst en kan dus geen vergelijking maken met die van vorig jaar.
        Maar ik was er erg tevreden mee, vond het zeer leuke knal cakes.
        Vooral de finale editie is genieten geblazen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

          Comment


            Had ook nog een finale editie over van vorig jaar. Blijft leuk hoor. Alles in een keer eruit blaffen. nice.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              ik had een karton van deze schatjes en wat zijn ze goed zeg. heerlijk. 8x de gewone en 8x de finale editie. ik vond ze geweldig en komen volgend jaar zeker weer terug!! filmpjes komen nog.

              Comment


                Deze deed het hier ook weer ge-wel-dig!! Ben en blijf fan van deze set! Heerlijke knallen en voor 25 euro een gewone en een finale editie is geen geld!!

                Comment


                  Comment


                    ik had deze ook voor het eerst, heb hem in mijn finale gebruikt, eerst 5x wasp, daarna 3x dt en dan 3x dt finale edition! echt super cake(s) voor dat geld

                    Comment


                      Een normale en final edition gebruikt als opening van de mooie dag vooraf gegaan door een thunderbrick van Lesli. De knallen van deze blijven gewoon erg goed al deed de goedkopere thunderbrick qua knal er zeker niet voor onder. Ik had dit jaar drie setjes erbij gekocht en nog een setje over van vorig jaar. Die ik gekregen had waren ook allen uit 2012 dus kon geen vergelijking maken of ze minder of beter waren geworden. Een normale bewaard en de rest met veel plezier opgestookt. Een normale die klapte bij zijn finale salvo uitelkaar waarop er zes bombettes op de grond klapte, maar ik had zo het idee dat het kwam doordat ik de cakes in mijn project iets te strak bijeen getapet had waardoor een tube misschien afgekneld raakte. Verder gelukkig geen gevaarlijke situatie.

                      Filmpje van m'n 10 uur project waarop de delicious thunder rond 58 seconden begint, mooist in HD:


                      Ook een finale edition gebruikt in mijn finale project begint op 1:29, mooist in HD;

                      Comment


                        Was toch weer een van mijn toppers deze keer.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          Vond deze tegenvallen op de demo's, maar in het echt vond ik deze prima presteren! Ideale 10.00 combinate, 1x de normale en dan de finale.
                          https://youtube.com/@Pyroblom

                          Comment




                            https://youtube.com/@Pyroblom

                            Comment


                              Top cake. Had deze 2 maal in de collectie.
                              De finale editie per 2 afgestoken.
                              Hieronder het filmpje.

                              Comment


                                Top cake, had vanuit de winkel 2 maal de finale editie meegekregen, totaal niet erg dus.
                                Ideaal om een project mee af te sluiten.

                                Comment

                                Working...
                                X