Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy Legend 25

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oei wat is dit nou hebben ze gewoon de salutes vervangen met een crackling boeket? De effecten zien er niet slecht uit en voor een leuke prijs lijken ze mij prima maar de selling point van deze 2 cakes is gewoon weg nu...

    Comment


      Direct van het lijstje geschrapt.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        Tja, het unieke van deze cakes waren (behalve de prijs) de fantastische salutes tussendoor. Nu die weg zijn, moet de prijs wel heel goed zijn zal ik maar zeggen ...
        Doodzonde.

        Comment


          Tjonge, wat een stumpers zeg. Salutes waren altijd erg goed, en dat maakte deze cakes gewoon uniek.
          Nu is het compleet verpest als het aan mij ligt.
          https://store.steampowered.com/curator/43922535

          Comment


            Hierbij mijn filmpje, ik vond de salutes eigenlijk nog wel best oke.

            Comment


              Tja wen er maar aan. Met dank aan alle linkse rakkers. Hoe minder harde knallen hoe beter, hoe minder schoten dus hoe korter het duurt hoe beter, hoe kleiner het kaliber hoe beter. Maar waren dit nieuwe cakes dan hoorde je mij niet klagen!

              Comment


                https://www.youtube.com/@vuurpijl

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Klassieker Bekijk bericht
                  Wat een slappe hap, zeg! Jammer..
                  The 31st of December..

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                    Wat een slappe hap, zeg! Jammer..
                    Dat is nog het origineel, met de salutes. Deze is inmiddels uit het assortiment.
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      Leuke cakes, voor 20 euro natuurlijk. Jammer dat de salutes eruit zijn gehaald, maar de effecten en de knallen blijven goed.

                      Comment

                      Working...
                      X