Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Neon Box 146'S

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Prachtige box. Die kleurenwaaiers mogen van mij ook wel los verkocht worden

    Comment


      #17
      Wel grappig om te zien dat iedereen enthousiast wordt van kleur. Als al het crackling vervangen werd door kleur, dan stonden de freaks volgens mij te kwijlen achter de hekken

      Comment


        #18
        Een hele mooie box hoor. Heeft mijn interesse. En idd meer kleuren is wat mij betreft meer kwijlen.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #19
          Snel, langzaam, kleur, verschillende effecten, het zit er allemaal in. Mooie nieuwe box! Wat mij betreft de mooiste van allemaal!

          Comment


            #20
            Weinig op aan te merken! Mooie box! Dit wordt wel de trend van dit jaar die neonkleuren, kijkend naar een aantal producten van bijv Pangu van vorig jaar! Dit was een groot succes en wordt door meerdere importeurs dit jaar doorgezet!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #21
              Perssonlijk te weinig neon kleuren in deze box. Die tails zijn prachtig maar vind t jammer dat dat alle neon is zeg maar.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Kunnen ze die cake waar de hele naam op gebasseerd is niet gewoon los verkopen? Net als de It's mine is dat altijd een erg gewild effect.

                Comment


                  #23
                  Die kleuren zijn echt wel top! Maar dat is het dan ook. Had die lijn,graag door gezet willen zien.
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    #24
                    vette box, alleen je moet er wel 2 kopen zie ik

                    Comment


                      #25
                      Mooie box, hij doet eerlijk gezegd iets onder aan de verwachting qua neon kleuren, maar al met al een mooie box en die waaiers met felle kleuren zijn gewoon geweldig!

                      Comment


                        #26
                        Na het zien van de nieuwe producten op papier was ik het meest benieuwd naar deze box. Helaas was ik na de demo toch een beetje teleurgesteld over deze box Op de 10 seconden (erg mooie) waaier na heeft de box niets van wat zijn naam doet vermoeden en dat vind ik jammer. Ik hoopte erg op een box vol met neon neon neon en nog eens neon.

                        Kijk ik gewoon naar de box zelf zonder naam en verwachtingen ja dan is het gewoon een super mooie bak, een show in een doosje.
                        Laatst aangepast door titanium; 3 September 2017, 14:50.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                          Na het zien van de nieuwe producten op papier was ik het meest benieuwd naar deze box. Helaas was ik na de demo toch een beetje teleurgesteld over deze box Op de 10 seconden (erg mooie) waaier na heeft de box niets van wat zijn naam doet vermoeden en dat vind ik jammer. Ik hoopte erg op een box vol met neon neon neon en nog een neon.

                          Kijk ik gewoon naar de box zelf zonder naam en verwachtingen ja dan is het gewoon een super mooie bak, een show in een doosje.
                          Je weet het perfect te verwoorden. Zo ervaarde ik het precies

                          Comment


                            #28
                            Geweldige waaiers, maar verder vind ik de 2 andere cakes er niet bij passen. De I-shape cakes mogen ze wat mij betreft vervangen door cake A van de Colorful City. Dan heb je een perfecte box
                            Laatst aangepast door duitje; 3 September 2017, 11:28.
                            Wie zoekt zal vinden

                            Comment


                              #29
                              Foto's:



                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Lekker divers boxje, neon shape is prachtig maar te kort. Prijs is helaas aan de hoge kant.

                                Comment

                                Working...
                                X