Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ghost King

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Wel wat verschil in kwaliteit inderdaad, ene pakje had 2 traps, de ander gewoon 3, maar had vaker dat óf het hele pakkie goed was, óf niet. In totaal toch een leuk aantal weggeschoten en grootste deel was gelukkig gewoon 3-traps, helemaal goed. Prima dingen, leuk, vernieuwend en voor het geld toch een aanradertje in mijn ogen, lekker afwisselend met al die knallen.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
      Voor mij hoeven ze perse die 3 traps. Het concept van zo'n fluit in een single shot vind ik ontzettend gaaf.

      Jammer dat Rubro niet zo bekend is en er niet heel veel winkels van zijn. Anders zou ik ze zeker kopen.

      Best jammer. Het is met meer merken. Royal fireworks ook. Stuk voor stuk goede producten maar niet de mogelijkheid om het te kopen. Maargoed, tja, Hier in Zeeland wonen ook minder mensen dan in een Zuid holland. Vandaar dat er mss ook weinig intresse is. Dichtbevolkt is het bij lange na niet.

      Maar om maar weer back ontopic te gaan : Heb je de mogelijkheid? Kopen!

      Vergeet niet dat het nog relatief jonge importeurs zijn, dus dat komt vast nog wel
      En als liefhebber zijn wij wel bereid een eindje te rijden toch?

      Comment


        #48
        Ik vond ze wel leuk, het is weer een keertje wat anders en bij ons in de buurt had verder niemand ze. Cruise Rocket van Wolff is qua fluit en stijghoogte inderdaad veel beter..
        Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

        Comment


          #49
          best leuke dingen goede scream.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Ik zeg BOEM .....!

          Comment


            #50
            2 Afgestoken, ik vind ze erg lekker.
            [b]Niet actief[/b]

            Comment


              #51
              Had er 15 pakjes van en daar was ik dik tevreden mee! Ik had zelf verwacht dat er uit het mortiertje zelf een 3 traps fluit kwam dus ik schrok met wild toen er opeens wat fluitends uitschoot. Bij alle vond ik de fluit erg goed en waarbij sommige 2 keer fluiten en de 2de fluit weer erg lang was deden de meesten het gewoon naar behoren met een 3-traps fluit.
              [B]Phantom[/B]

              Comment


                #52
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Laatst aangepast door Ruben; 14 January 2011, 23:37.

                Comment


                  #53
                  Ze blijven gewoon hartstikke leuk, maar ik vind ze wat prijzig om er erg veel van in te slaan. Drie-traps fluit blijft toch een speciaal effect, wat omstanders ook altijd weet te verrassen. Zeker omdat ze in een single shot heel goed tot hun recht komen.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                    Voor mij hoeven ze perse die 3 traps. Het concept van zo'n fluit in een single shot vind ik ontzettend gaaf.

                    Jammer dat Rubro niet zo bekend is en er niet heel veel winkels van zijn. Anders zou ik ze zeker kopen.

                    Best jammer. Het is met meer merken. Royal fireworks ook. Stuk voor stuk goede producten maar niet de mogelijkheid om het te kopen. Maargoed, tja, Hier in Zeeland wonen ook minder mensen dan in een Zuid holland. Vandaar dat er mss ook weinig intresse is. Dichtbevolkt is het bij lange na niet.

                    Maar om maar weer back ontopic te gaan : Heb je de mogelijkheid? Kopen!
                    Heel langzaam rukken we op richting Zeeland, Tja zijn er dealers die er voor open staan om Rubro vuurwerk te willen bestellen en verkopen, gaan we graag in gesprek, zelfs in Zeeland.

                    Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland
                    Laatst aangepast door wim; 16 January 2011, 17:40.

                    Comment


                      #55
                      Ik zelf raad hem af!
                      Alleen in combinatie of projecten leuk maar verder niet doen.
                      De helf geeft maar 2 fluiten en daarbij mis ik de knal die het afmaakt.

                      Laat je hierdoor nou niet van de wijs brengen want meningen verschillen!
                      December here we come!

                      Comment


                        #56
                        Ik geef je groot gelijk, vind hem aardig aan de prijs voor alleen maar wat fluit, dan koop ik liever Cruise Rockets die veel beter doorgillen.

                        Comment


                          #57
                          Tegenwoordig zie ik steeds meer single shots met effecten zoals fluit. Vindt deze toch wel heel creatief met de 3-trap erin. Voor 1 euro per stuk is het nog net te doen. Misschien zijn ze leuk te combineren in een 10:00 projectje

                          Comment


                            #58
                            Ik wil deze gaan gebruiken als fluitsalvo voor in mijn showtje, echter vraag ik me af hoeveel je van deze singleshots nodig hebt om een goede fluitsalvo te hebben?

                            Even voor de duidelijkheid, mijn finale zijn bestaan uit:

                            3* Shaking Times
                            2* Vast Fortune
                            1* Blue Thunder

                            Om een indruk te geven van het 'geweld' dat het op moet leveren.

                            Comment


                              #59
                              Ik zou voor 16 stuks (4 pakken) gaan. Dan heb je wel een lekkere fluitsalvo!

                              Heb zelf nog 3 pakken over. Daar houd ik het bij. Maar het zijn wel hele leuke dingen om af te steken. Ziet eruit als een Thunderking maar geeft een mooie drietraps fluit.

                              Comment


                                #60
                                Geweldig product van Rubro dit.
                                Heerlijk lange fluit, goede prijs.
                                Gelukkig heb ik er ook nog wat liggen.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X