Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Korsar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Waren weer prima hoor. Alleen jammer dat ze niet snipperen en het gips om je oren vliegt.
    Dat gips was wel ff een dingetje idd, maar heb ze daarna in de struiken gegooid. Heb je er een stuk minder last van. De knallen vielen me tegen, per pakje zaten er misschien 2 tussen met een goeie doffe knal.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
      Had je waarschijnlijk andere rotjes van Rubro. Bovenstaande reacties zeggen toch iets anders.
      Nee hoor is de nieuwe versie kijk zelf maar op de site van rubro en mania de nieuwe versie zit minder kruit in heb ze bij valk gehaald dacht nu wil ik ook die colpo hebben en knalde voor geen meter de hele wow effect is weg dacht wat is hier aan de hand klopt iets niet colpo hadden 40 gram 2 gram per knaller nu is het 16 gram 0.8 per knaller staat ook op het papiertje boven kant gips en onder kant gewoon klei en die mega zijn ook aan gepast en minder grammen nu

      Comment


        #63
        Ik heb nog een handvol pakjes liggen, inclusief pakjes van afgelopen jaarwisseling. De knal was als vanouds en ik zie dat er 1,5 gram kruit per knaller inzit. De achterkantjes nog vol gips. Ik lees in het forum dat de Colpo thunder voorheen 2 gram had en nu 0,8. Ik heb altijd gedacht dat de Korsar en de Colpo dezelfde, anders gelabelde, rotjes waren. Toch niet dus.

        Comment


          #64
          Ze zijn nu 0.8 Gram... Was 1.5. Pfffffffffffffffffffff

          Comment


            #65
            Ze zijn nu 0.8 Gram... Was 1.5. Pfffffffffffffffffffff. Dat is waarschijnlijk gelijk de laatste keer dat ik ze koop.

            Edit: oops, ik dacht dat ik me vorige bericht aan het editen was. sorry!

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Mart1250 Bekijk bericht
              Ze zijn nu 0.8 Gram... Was 1.5. Pfffffffffffffffffffff
              Ik heb ze ook besteld de mega korsar 5 pakjes (1+1) gratis, dus 100 stuks totaal, hopelijk knallen ze nog een beetje anders is het over met deze, dan weer op zoek naar een andere knaller

              Comment


                #67
                Heb er ook 100 besteld. We gaan het zien.

                Comment


                  #68
                  De oude van 2018 zijn idd andere pakjes, daar zit nog 1.5 gram kruid in, die van 2019 nog maar 0.8 , maar heb eigenlijk nog niet echt getest of er een verschil was.
                  Heb namelijk nog behoorlijk wat over

                  Comment


                    #69
                    Ja, er is een wezenlijk verschil. Heb er 90 verstookt, en de echte doffe klappers die zijn er niet meer bij, zoals dat bij de vorige versie wel af en toe het geval was. Nu is het iets beter dan een normale kanonslag, de schelle klappers zijn harder dan een kanonslag, maar voor mij niet de prijs meer waard.

                    Comment


                      #70
                      Wij hadden de 1,5 gram versie. Schelle knal, beter dan een rotje maar absoluut het geld niet waard. Koop liever een pak goede Colpo Thunder of een pak Decibull bangers

                      Comment


                        #71
                        Je had gewoon voor de China Boller van Katan moeten gaan. Voldoet aan alle freakeisen. Enige minpunt, zie ze nog maar eens te krijgen dit jaar. Zo zonde weer.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #72
                          Nederlands knalvuurwerk | Mega korsar | Rubro

                          Comment

                          Working...
                          X