Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raptor box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    oke !! maar laat hem maar is een jaartje staan dan zie je het verschil wel hoor ik maak me echt niet druk om hoor .

    Comment


      #32
      Gisteren gezien en er is gewoon niks meer van over. zou er nog geen €50 voor neer willen leggen. De bak is traag, saai en niet vol meer
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        en daar betaal je dan 90 euro voor, verschrikkelijk. ik heb ooit iets gelezen over je geld terug krijgen als je je bestelling niet ophaalt of iets dergelijks, iemand daar meer informatie over?

        Comment


          #34
          oow deze heb ik ook in de collectie! als ie echt zoveel slechter presteert dan op de demo is dat echt een misselijke streek.. want het kost natuurlijk wel wat.. nouja eerst maar eens afwachten morgen.

          Comment


            #35
            Deze vond ik echt steengoed. Schoot wel wat langzaam maar goede brede boeketten! Vanaf de derde cake flink wat actie!

            Comment


              #36
              Dit is toch wel een hele leuk cakebox. Tempo is goed en de effecten hebben mooie kleuren. Niet de allerhardste bursts of de grootste effecten maar ik ben tevreden. Mooie finale ook!:

              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #37
                Zeker geen verkeerde box en nu ergens te koop voor € 63,50 wat hem wel heel aantrekkelijk maakt, toch had ik hem graag iets sneller gezien. Nu duurt hij bijn 1.30, als ze deze cake terug zouden kunnen brengen naar een minuut dan lijkt het dat het echt een ware spektakelbox zou worden. Niettemin ook nu al een top box.
                Laatst aangepast door Torrr; 21 January 2014, 17:57.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #38
                  hele mooie pot alleen jammer dat er de hele tijd dezelfde effecten uitkomen
                  Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Zeker geen verkeerde box en nu ergens te koop voor € 63,50 wat hem wel heel aantrekkelijk maakt, toch had ik hem graag iets sneller gezien. Nu duurt hij bijn 1.30, als ze deze cake terug zouden kunnen brengen naar een minuut dan lijkt het dat het echt een ware spektKelbox zou worden. Niettemin ook nu al een top box.
                    Ik heb hem afgelopen jaar gehad trouwens...en deze box is wel wat sneller dan 1.30 hoor...de laatste cake spuugt ie er bijna in 1x uit...top! Lekker rammen!

                    Comment


                      #40
                      Deze van de week besteld voor een leuk bedrag. Via de filmpjes vond ik hem de adviesprijs niet waard nu die 63,50 is vind ik dat een waardige prijs.
                      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                        Deze van de week besteld voor een leuk bedrag. Via de filmpjes vond ik hem de adviesprijs niet waard nu die 63,50 is vind ik dat een waardige prijs.
                        Haha, heb je ook veel te wijs gemaakt - nu net zo verslaafd aan daar bestellen als ik ;)
                        maar je weet dat je voor dat bedrag ook redelijk wat keuze hebt om zelf 4 500 grammers uit te zoeken tegenwoordig ;)
                        Zelf heb ik deze ook overwogen, maar ik denk dat ik toch voor een andere box ga ;)

                        Comment


                          #42
                          Ik denk dat 63.50 toch echt een prima prijs is voor deze bak.
                          Welke 500 grammers zijn 16 euro of minder dan tegenwoordig? Zelfs op de site van haokan is de goedkoopste 500 grammer al 17 euro..

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Meshuggah Bekijk bericht
                            Ik denk dat 63.50 toch echt een prima prijs is voor deze bak.
                            Welke 500 grammers zijn 16 euro of minder dan tegenwoordig? Zelfs op de site van haokan is de goedkoopste 500 grammer al 17 euro..
                            Klopt gedeeltelijk. Ik bedoelde eigenlijk voor rond de 15 euro.

                            Denk er ook aan dat deze box niet 4 keer 500 gram is.

                            Overigens is de double identity daar 13.40, de pyro's myth heb ik vorig jaar voor 10 euro gehad en zo zijn er nog genoeg dingen te vinden als je een beetje rondkijkt.
                            63,60 is zeker prima overiges ;)

                            Comment


                              #44
                              Haha die tip over haokan was idd niet goed voor de verslaving.

                              valt idd wel wat zelf te knopen voor het zelfde geld, maar ben meer fan om dan boxen te halen. deze was nu wel heel verleidelijk voor die prijs ;)
                              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                              Comment


                                #45
                                Prima bak, alleen mocht het tempo van mij wel iets hoger. Wel een lekkere finale hoor, hoppa!

                                Comment

                                Working...
                                X