Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Fat Tail Spyder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    RedWire - Fat Tail Spyder

    Artikelnummer: 03632
    Artikelnaam: Fat Tail Spyder
    Bruto Gewicht: 13,5 kilo
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: 100 schots Red wire compound van dikke tails met oorverdovende spyder effecten gecombineerd met gifgroene tips.
    Tijdsduur: 64 seconde
    Stijghoogte: 35 meter
    Kaliber: n.n.b.
    Afmetingen: ...
    Kartoneenheid: ...
    Richtprijs: 149,50, aanbiedingsprijs 129,50
    O.a. te koop bij: Redwire dealers




    Laatst aangepast door omepje; 2 October 2018, 10:54.

    #2
    Wat een prachtig effect is dit! Ook hele dikke crackling tails die perfect bij het effect passen. Jammer dat het maar 1 effect is, maar het lijkt zo net wel een profblok. Leuk voor de liefhebber van speciale effecten.

    Comment


      #3
      Uniek effect. Hele toffe doos zo op film.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        #4
        Hele gave box dit hoor. Vind het erg mooi dat er maar 1 effect in deze doos zit die ook nog eens mooi is uitgevoerd.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

          Comment


            #6
            Mooi uitgevoerd en een prachtig effect.
            Wel jammer dat het bij consumenten vuurwerk nodig is de tails en bombettes apart te doen om dit effect te krijgen. Bij de laatste cake in salvo’s vind ik dit echter niet storend.

            Comment


              #7
              Knap bedacht/gevonden hoor dit effect voor consumenten vuurwerk!

              Comment


                #8
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  op de productie film ziet deze er in mijn ogen veel sensationeler uit op de film van de demo. oogt opeens een stuk tammer. Gaat helaas van de lijst af....

                  Comment


                    #10
                    Idd, dat is wel een heel verschil. Ik zou 'm sowieso niet hebben gekocht, vind 'm te duur.

                    Comment


                      #11
                      Toch vind ik het een gaaf effect, alleen de groene effecten lijken de overhand te hebben. Hierdoor is het totaal helaas wat minder indrukwekkend. Gemiste kans.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                        op de productie film ziet deze er in mijn ogen veel sensationeler uit op de film van de demo. oogt opeens een stuk tammer. Gaat helaas van de lijst af....
                        Vind ik eigenlijk ook....zo op de productfilm had ik hem direct besteld....laat hem helaas nu staan...gemiste kans voor lesli want op de productfilm is ie echt gewoon superdik uitgevoerd!

                        Comment


                          #13
                          Ik zie hierboven dat ik hem van mijn lijst gestreept had...maar toch had ik hem dit jaar in mijn straat staan
                          Toch gedacht: ik neem de gok gewoon wel eens een keer.
                          De film van de demo doet deze box namelijk geen eer aan hoor. Prachtige grote effecten en voor wie van dit effect houdt....kopuh deze box!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                            Ik zie hierboven dat ik hem van mijn lijst gestreept had...maar toch had ik hem dit jaar in mijn straat staan
                            Toch gedacht: ik neem de gok gewoon wel eens een keer.
                            De film van de demo doet deze box namelijk geen eer aan hoor. Prachtige grote effecten en voor wie van dit effect houdt....kopuh deze box!
                            Dan toch maar op de lijst zetten. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Redwire en ik had hem ook geschrapt zag ik in post 9....

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                              Dan toch maar op de lijst zetten. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Redwire en ik had hem ook geschrapt zag ik in post 9....
                              Dus gewoon dit jaar er weer op

                              Comment

                              Working...
                              X